تلفن تماس

09127762963
021-44199684

شنبه تا پنج شنبه

ساعت 8 الی 20

تهران

وردآورد، انتهای خیابان امام حسین،خیابان عادلی شمالی،پلاک 7

تصفیه آب در شهرک دانشگاه شریف| فروش و تعمیر تصفیه آب 09127762963

فهرست مطالب

تا به حال فکر کرده اید که واقعاً در آب شیر شما چه چیزهایی است. غیرمعمول نیست که منابع آب شهری بو یا طعم ناخوشایندی داشته باشند که بعضاً ناشی از کلر مورداستفاده در تصفیه خانه های آب یا آلودگی هایی است که می توانند به صورت پنهانی وارد منبع آب شوند.

حتی اگر سطح آلاینده ها کاملاً ایمن باشد طعم و بوی بد باعث می شود نوشیدن از شیر کمتر از جذابیت داشته باشد. خوشبختانه، سیستم های تصفیه متنوعی در فروشگاه های تصفیه آب در شهرک دانشگاه شریف وجود دارند که می توانند به شما کمک کنند، از پارچ هایی که در یخچال نگهداری می کنید گرفته تا گزینه هایی که مستقیماً روی شیر آب خود نصب می کنید.

فروشگاه های زیادی عرضه کننده سیستم های تصفیه آب در شهرک دانشگاه شریف هستند که شما می توانید با مراجعه به هریک از این فروشگاه ها دستگاه تصفیه آب را خریداری کنید و به این ترتیب می توانید از سلامتی آبی که خودتان و خانواده تان می نوشید اطمینان حاصل کنید.

آب محل نجات هر خانه است. فراتر از نوشیدن، از آن برای استحمام، پخت وپز و تمیزکردن چیزهایی مانند ظروف و لباس استفاده می کنیم.

این امر داشتن آب تمیز و باکیفیت را از اهمیت بیشتری برخوردار می کند. بسته به منبع آب، می تواند شامل درجات مختلفی از آلاینده های مضر مانند مواد شیمیایی، رسوبات و مواد آلی باشد.

حتی منابع آب تصفیه شده در شهرها نیز نمی توانند در بهترین شرایط باشند. اینجاست که یک سیستم فیلتر آب خانگی می تواند بسیار مفید باشد.

سیستم های تصفیه آب در شهرک دانشگاه شریف آبی را که به خانه شما وارد می شود می گیرند و برای ازبین بردن این آلودگی های مختلف مضر آن را تصفیه می کنند.

هنگام خرید از فروشگاه های تصفیه آب در شهرک دانشگاه شریف، باید در مورد منبع آب و آلاینده های احتمالی که ممکن است پیدا کنید فکر کنید.

سرانجام، اگر می خواهید برخی از مواد معدنی سالم موجود در آب را که می تواند برای نوشیدن یا پخت وپز مفید باشد، حفظ کنید، گزینه هایی را با یک فرایند بازسازی تصور کنید.

اکسپرس فیلتر آب تصفیه آب فلزی سنگین

Pelican PC600 که یک فیلتر آب خانگی بادوام و کارآمد است، یک فیلتر آب خانگی 10 GPM با یک پیش فیلتر 5 میکرونی برای گرفتن رسوب و یک محیط فیلتر کربن است که بیشترین منابع آلودگی آب را هدف قرار می دهد.

یک لایه از باکتری و استاتیک از رشد باکتری در واحد جلوگیری می کند. نرخ جریان 10 GPM و پورت های 1 اینچی به طورکلی برای تقاضای جریان آب یک خانوار تا چهار نفر کافی در نظر گرفته می شود. این سیستم مطابق با استاندارد NSF 42 برای سیستم های فیلتراسیون آب است.

فیلترهای آب تمام کربن کاملاً مناسب برای جذب مواد شیمیایی و آلاینده هایی هستند که بو را از بین می برند. فیلترهای کربن فعال معمول ترین رسانه تصفیه آب هستند.

برای این فیلتر آب خانگی خاص، پیش فیلتر نیاز به تعویض نیمه منظم دارد (هر شش تا نه ماه) ، اما محیط فیلتراسیون کربن دارای ماندگاری طولانی مدت تا پنج سال یا 600000 گالن است.

ملاحظات عملی قبل از خرید دستگاه تصفیه آب برای خانه

در حال حاضر، دستگاه تصفیه آب چندگانه در بازار موجود است. همه دستگاه های تصفیه آب دلایل خاص خود را دارند و همگی ادعا می کنند بهترین کیفیت آب را دارند.

بااین حال، آنچه شما باید به خاطر داشته باشید این است که همه دستگاه های تصفیه آب با مشخصات فنی مختلفی ارائه می شوند و نیازهای اساسی خاصی دارند.دانستن اینکه کدام یک برای شما مفید خواهد بود، به عواملی مانند فشار آب، کیفیت آب و فضای موجود بستگی دارد .

حال، قبل از اینکه بیشتر بدانیم کدام یک از بهترین دستگاه های تصفیه آب برای مصارف خانگی است، ابتدا بگذارید بفهمیم رایج ترین تکنیک های تصفیه آب چیست.

فیلترهای کربن فعال می توانند تعدادی از آلاینده ها مانند جیوه، محصولات جانبی ضدعفونی کننده و ترکیبات آلی فرار را از بین ببرند، اما تعدادی از آلاینده ها وجود دارد که این فیلترها نمی توانند از بین ببرند.

تعویض این فیلترها طبق برنامه برای اطمینان از کاهش آلاینده ها بسیار ضروری است زیرا در صورت عدم تعویض به موقع فیلترها سلامت آب دریافتی با خطر مواجه می شود.

در صورت تعویض نکردن فیلترهای دستگاه، خود این فیلترها به محل تجمع باکتری ها تبدیل شده و کارکرد دستگاه را با خطر مواجه می کنند.

برای خرید فیلترهای جایگزین می توانید به فروشگاه های تصفیه آب در شهرک دانشگاه شریف مراجعه کنید.

فیلترهای آب نه تنها به بهبود عطروطعم آب کمک می کنند بلکه از شما در برابر ناخالصی هایی مانند ذرات زنگ زدگی و آلاینده های مضر مانند باکتری و سرب محافظت می کنند.

نتیجه گیری

مطمئناً، آب بطری به عنوان یک راه حل سریع و ارزان به راحتی در دسترس است، اما دستگاه های تصفیه آب دوام بیشتری دارند و در درازمدت باعث صرفه جویی در هزینه شما می شوند.

بااین وجود، تعداد بی شماری دستگاه تصفیه آب در بازار موجود است که هرکدام از نظر جداشدن از آب متفاوت هستند. این فیلترها شامل فیلترهای زیر سینک، اتصالات شیر آب، سیستم های فیلتراسیون کل خانه، فیلترهای پارچ و … است.

پس وقت آن رسیده که با مراجعه به فروشگاه های تصفیه آب در شهرک دانشگاه شریف یک دستگاه تصفیه آب خانگی را خریده و نصب کنید. جالب است بدانید در بسیاری از این فروشگاه ها خدمات نصب رایگان به مشتری ارائه می شود.

ورود به حساب کاربری