تلفن تماس

09127762963
021-44199684

شنبه تا پنج شنبه

ساعت 8 الی 20

تهران

وردآورد، انتهای خیابان امام حسین،خیابان عادلی شمالی،پلاک 7

تصفیه آب در شهرک چیتگر| فروش و تعمیر تصفیه آب 09127762963

فهرست مطالب

آب به معنای بقای زندگی است. همانطور که می­دانید دو سوم بدن انسان را آب تشکیل می­دهد. جالب است بدانید، حتی 25 درصد استخوان­های کاملا جامد شما را آب به خود اختصاص داده است. به همین دلیل، اغلب پزشکان توصیه می کنند مصرف حدود 2.5 لیتر آب برای حفظ سلامتی و بهبود عملکرد بدن، مفید خواهد بود. اما مهمترین عامل در حفظ سلامتی، مصرف آب سالم و گوارا است. تهران مناطق و شهرک­ های مختلفی دارد. ممکن است افراد ساکن مناطق و محله­ های مختلف نیازمند استفاده از دستگاه تصفیه آب باشند. در این مبحث، به بررسی کارایی دستگاه تصفیه آب در شهرک چیتگر پرداخته­ ایم.

دستگاه تصفیه آب خانگی

طراحی سیستم­های تصفیه آب سبب شده این ابزارها علاوه بر تامین آب آشامیدنی سالم، سازگاری بالایی با محیط زیست داشته باشند. دستگاه تصفیه آب، کالای لوکس نیست، بلکه به یک ضرورت اولویت در زندگی بشر تبدیل شده است. زیرا، ذخایر آب آشامیدنی جهان در حال کاهش است. این امر سبب شده که آب­های موجود نیز هر روز آلوده ­تر شوند. استفاده از دستگاه تصفیه آب در شهرهای شلوغ، کلانشهرها، و شهرهای که آب­های سنگین، آلوده و شور دارند یک ضرورت اساسی است.

دستگاه تصفیه آب چیست؟

آب­ های شهری دارای مقداری ناخالصی هستند. در کلانشهر تهران، به دلیل بالا بودن جمعیت، مصرف بالای آب، محدود بودن حجم آب مصرفی، سیستم­های لوله کشی فرسوده و قدیمی، ممکن است در آب شهری آلودگی و ناخالصی وجود داشته باشد. با توجه به اهمیت استفاده از آب در مسائل بهداشتی و آشپزی در اغلب مناطق استفاده از دستگاه تصفیه آب ضروری است. اگر شما به دنبال بررسی عملکرد دستگاه تصفیه آب در شهرک چیتگر هستید باید بگوییم، در طراحی اغلب دستگاه­های تصفیه از فیلترهای مختلف استفاده شده است. در نتیجه، امكان حذف ناخالصی­ها با بکارگیری دستگاه تصفیه آب خانگی فراهم است.

عناصری مانند گل و لای، لجن، زنگ آهن، میکروارگانیسم­ها، ویروس-ها، باکتری­ها، و شن عمده­ترین ناخالصی­های موجود در آب­های شهری هستند. به منظور حذف این آلودگی­ها به آب­های شهری، کلر زده می­شود. مصرف مقدار زیاد کلر نیز می­تواند برای سلامت انسان مضر باشد. حتی اگر سیستم تصفیه شهری به صورتی عمل کند که تمام ناخالصیهای موجود در آب را ازبین ببرد، برای حذف کلر موجود درآب استفاده از دستگاه تصفیه آب خانگی ضروری است.

دستگاه تصفیه آب در شهرک چیتگر

عملکرد فیلتر ممبران یا اسمز معکوس

فیلتر ممبران، یکی از فیلترهای موجود در دستگاه تصفیه آب است. این نوع فیلتر قدرت حذف تمام ناخالصی و مولکول­های باقیمانده در آب شهری را دارد. از فیلتر کربن نیز برای اصلاح طعم و مزه آب شهری استفاده می­شود. با انتخاب دستگاه تصفیه آب مناسب میتواند از آب گوارا و بسیار سالم بهره­مند شوید.

مهمترین عوامل در انتخاب دستگاه تصفیه آب در شهرک چیتگر

  • بررسی نوع فیلترها: کیفیت فیلتر در دوام و ماندگاری دستگاه و میزان قدرت تصفیه آب بسیار موثر است. از این رو، مهمترین عامل هنگام انتخاب دستگاه تصفیه آب خانگی، توجه به کیفیت و مدل فیلتر است.
  • نوع پمپ تصفیه آب: پمپ آب در میزان ورود و خروج آب بسیار مهم است. اگر دستگاهی از پمپی کم قدرت استفاده کند، بر روی کیفیت و حجم آب خروجی تاثیرگذار خواهد بود. پس بهتر از به نوع و کیفیت پمپ نیز توجه ویژه داشته باشید.
  • گارانتی: به دلایل مختلف ممکن است برای دستگاه تصفیه آب شما مشکلی ایجاد شود. ممکن است پمپ با فیلتر نیاز به تعویض داشته باشد. اگر دستگاه شما فاقد ضمانت یا گارانتی باشد به منظور تعویض هر یک از قطعات باید هزینه اضافی پرداخت کنید. اما در صورت وجود گارانتی، کافی است که مرکز خدمات مورد نظر مراجعه کرده و با کمترین هزینه،قطعه را تعویض نمایید.
  • شاسی مقاوم: اگر دستگاه شما از یک شاسی مقاوم بهره ببرد، دوام و کارایی آن افزایش خواهد یافت.
  • وجود تاییدیه­های بهداشتی: هدف اصلی بکارگیری دستگاه تصفیه آب، بهره­مندی از آبی سالم و بهداشتی است. تنها دستگاهی قادر است به کاربران اطمینان دهد که آب مصرفی تصفیه شده فاقد هر نوع آلاینده است، که تاییدیه­ های وزارت بهداشت مبنی بر عملکرد مناسب را دریافت کرده باشد.

به اغلب افراد متقاضی استفاده از دستگاه تصفیه آب در شهرک چیتگر توصیه می­کنیم، با توجه به موارد فوق، اقدام به خرید دستگاه تصفیه آب مناسب نمایند. بهتر است قبل از خرید انواع برندها و مد­ل­ها را بررسی و مقایسه کنند. و در صورت نیاز حتما با افراد ماهر و اهل فن در این زمینه مشورت کنند.

مزایای استفاده از دستگاه تصفیه آب خانگی

برخی نمک­های موجود در آب شهری، اثرات نامطلوبی در سیستم بدنی انسان دارند. استفاده از فیلترها باعث حذف بسیاری از این نمک­ها می­شود. در نتیجه، بکارگیری دستگاه تصفیه آب خانگی موجب بهبود عملکرد سیستم گردش خون خواهد شد. زیرا، آب بر خون سازی و گردش خون تاثیر فراوان دارد. عملکرد مناسب سیستم گردش خون نیز در بهبود زندگی بسیار موثر است. مزیت اصلی استفاده دستگاه تصفیه آب خانگی، افزایش کیفیت زندگی و تامین سلامت اعضای خانواده است.

مناسب­ترین فیلتر دستگاه تصفیه آب خانگی

فیلترهای دارای سیستم اسمز معکوس کارایی بسیار بالایی دارند. در این فیلترها از فشار برای تصفیه آب استفاده می­شود. به دلیل اینکه در این فیلترها با تجمع بیش از حد نمک و آلاینده ­ها مواجه نیستیم تعویض زود هنگام آنها ضروری نیست. به همین دلیل، در مقایسه با سایر فیلترها مقرون به صرفه تر هستند.

دستگاه تصفیه آب در شهرک چیتگر

مقایسه عملکرد فیلترهای مختلف در تصفیه آب

با استفاده از این فیلترها علاوه بر حذف ذرات و ناخالصی­های آب، از قابلیت اصلاح طعم و بوی آب نیز بهره­مند خواهید شد. امکان حذف بسیاری از یون­های سنگین مانند ینترات، آرسنیک، سرب، آزبست و سدیم با استفاده از فیلتر اسمز معکوس وجود دارد. در نتیجه، این نوع فیلتر، خلوص و سلامت آب مصرفی را افزایش می­دهد.

 

ورود به حساب کاربری