تلفن تماس

09127762963
021-44199684

شنبه تا پنج شنبه

ساعت 8 الی 20

تهران

وردآورد، انتهای خیابان امام حسین،خیابان عادلی شمالی،پلاک 7

عملکرد فیلتر های تصفیه آب

فهرست مطالب

عملکرد فیلتر های تصفیه آب در دستگاه های مختلف متفاوت می باشد . بعضی از دستگاه ها داری یک فیلتر تصفیه و برخی دارای فیلتر های بیشتری هستند . برخی مناطق لازم است که آب طی چند مرحله از فیلتر عبور کند تا به طور کامل تصفیه شود . در ادامه بیشتر در رابطه با عملکرد فیلتر های تصفیه آب صحبت می کنیم .

 

عملکرد فیلتر های تصفیه آب به چه صورت می باشد ؟

فیلتر های موجود در دستگاه تصفیه آب باعث می شوند تا تمام آلاینده ها و آلودگی ها از آب پاک شود و آب تصفیه شده در اختیار شما قرار بگیرد . فیلتر ها باید هر 6 ماه یکبار عوض شوند . البته تعویض فیلتر ها تا حد بسیار زیادی به آب منطقه ی زندگی شما نیز بستگی دارد ، اگر منطقه ی شما دارای آب سخت یا آب آلوده است ، باید فیلتر ها را زودتر عوض کنید .

 

 

عملکرد فیلتر های تصفیه آب

اهمیت استفاده از آب سالم

استفاده از آب سالم بسیار اهمیت دارد و تاثیر بسیار زیادی روی سلامت زندگی انسان ها دارد . آب دارای یک ترکیب شیمیایی بسیار ساده ای می باشد ، اما تاثیر فوق العاده ای روی سلامت زندگی انسان ها می گذارد . استفاده از آب آشامیدنی نا سالم سلامتی انسان ها را به خطر می اندازد و آسیب های فراوانی به بدن انسان ها وارد می کند . و باعث می شود که افراد به انواع بیماری ها دچار شوند .

 

مضرات آب تصفیه نشده

آب تصفیه نشده حاوی مواد بسیار خطرناکی برای سلامتی انسان ها می باشد . در آب تصفیه نشده ، انواع میکروب ها ، انگل ، گل و لای ، سرب ، نیترات ، فلوراید ، آرسنیک ، کلر و … وجود دارد ، که هر کدام از این موارد به تنهایی باعث می شوند تا سلامت انسان ها به خطر بیوفتند و خطرات جبران نا پذیری برای انسان ها داشته باشد . همچنین ممکن است موجب مسمومیت شدید و یا مرگ انسان ها نیز شود .

عملکرد فیلتر های تصفیه آب

سختی آب

برخی از افراد به اشتباه فکر می کنند که آب تصفیه نشده هیچ مشکلی برای آن ها به وجود نمی آورد و بدون توجه به مضرات آن از آب تصفیه نشده استفاده می کنند . بعضی اوقات آب آلوده و تصفیه نشده ممکن است در کوتاه مدت تاثیر چندانی روی افراد نگذارد ، اما در طولانی مدت مشکلات خود را نشان می دهد .
سختی آب ممکن است باعث شود تا افراد به بیماری های قلبی ، مسمومیت ، بیماری های مربوط به دهان و دندان ، بیماری های مربوط به عروق و … مبتلا شوند . که در این صورت تصفیه ی آب یک امر بسیار ضروری می باشد .

 

مزایای استفاده از فیلتر های تصفیه آب

آب لوله کشی منازل دارای مواد مضر مثل نیترات ، میکروب ، گل و لای و … می باشند ، این مواد برای سلامتی انسان ها بسیار مضر می باشند و قبل از آشامیدن باید حتما تصفیه شوند ، زیرا امروزه بخاطر صنعتی شدن زندگی انسان ها و ار بین رفتن جنگل ها ، آب طبیعی و خالص دیگر وجود ندارد یا بسیار کمیاب است ، بنابراین آب باید حتما تصفیه شود تا برای سلامتی مضر نباشد و کیفیت آب بالا برود و برای آشامیدن مناسب شود . که فیلتر ها از مهم ترین موارد در تصفیه آب هستند .

 

اهمیت تصفیه آب لوله کشی شهری چیست ؟

در بعضی از مناطق آب لوله کشی ، دارای بوی بد و مزه ی بدی می باشد ، که در این صورت تنها راه حل رفع این مشکل تصفیه آب می باشد . خیلی از افراد بعد از تصفیه آب عنوان کردند که بعد از تصفیه آب کمتر دچار سنگ کلیه شده اند . همچنین تاثیرات بسیار زیادی را روی پوستشان مشاهده کردند . علاوه بر این آب تصفیه شده خواص مشابهی به آب کوهستان دارد .

 

مزیت های استفاده از آب تصفیه شده نسبت به آب معدنی

آب تصفیه شده از لحاظ قیمت بسیار مقرون به صرفه تر از آب معدنی می باشد . همین موضوع باعث کاهش هزینه سالانه برای خانواده ها می شود .
در صورتی که استفاده از آب معدنی بسیار پر هزینه تر از آب تصفیه شده می باشد . همچنین ماندن طولانی مدت آب در بطری ها باعث ایجاد یک ماده ی خطرناک در آب می شود . زیرا بطری های آب معدنی بعد از مدتی ماده ی سمی از خود منتشر می کنند و باعث سمی شدن آب می شوند .

 

 

انواع فیلتر های تصفیه آب در سیستم تصفیه اسمز معکوس

1) فیلتر PP
2) فیلتر کربن پودری GAC
3) فیلتر کربن تیکه ای CTO
4) فیلتر ممبران
5) فیلتر کربن اکتیو
6) فیلتر مینرال
7) فیلتر قلیایی
8) فیلتر لامپ UV

 


شرکت پاکاب 22

شرکت پاکاب 22 یکی از معتبر ترین شرکت ها در زمینه ی ارائه ی انواع فیلتر های تصفیه آب ، لوازم و قطعات ، فیلتر قلیایی دستگاه سنجش سختی آب و تمامی لوازم تصفیه آب می باشد . در این شرکت تمامی خدمات مربوط به نصب ، تعمیر و نگهداری دستگاه های تصفیه آب انجام می شود . در این شرکت فقط دستگاه های با کیفیت با معتبر ترین برند ها به فروش می رسد . انواع فیلتر ها ، دارای بالا ترین میزان تصفیه آب می باشند . فیلتر ها دارای عمر بسیار بالا می باشند و تمامی محصولات این شرکت دارای گارانتی می باشد . همچنین نصب و راه اندازی دستگاه ها نیز به صورت رایگان انجام می شود . تمام دستگاه ها مطابق با جدید ترین فناوری روز دنیا می باشند . عمر فیلتر های موجود در شرکت پاکاب 22 در مقایسه با فیلتر های مشابه دارای کیفیت بسیار بالا تری می باشند .

ورود به حساب کاربری