تلفن تماس

09127762963
021-44199684

شنبه تا پنج شنبه

ساعت 8 الی 20

تهران

وردآورد، انتهای خیابان امام حسین،خیابان عادلی شمالی،پلاک 7

5 نشانه ای که زمان تعویض دستگاه تصفیه آب شماست ؟

فهرست مطالب

ما در عصری زندگی می کنیم که بخش عمده ای از مشکلات بهداشت عمومی ما مستقیماً با آب در ارتباط است. همراه با افزایش تعداد بیماری هایی که از طریق آب آلوده گسترش می یابد ، نیاز به تعویض دستگاه تصفیه آب در حال افزایش است.

با این حال ، یک دستگاه تصفیه آب فقط به اندازه فیلترهایش بستگی دارد. بنابراین ، پیگیری نحوه عملکرد دستگاه ضروری است.

آنچه اغلب نادیده گرفته می شود و امری بسیار ضروریست ، نگهداری منظم از واحدهای نصب شده است.

برای یادگیری چگونگی شناسایی و حل مشکلات مربوط به سیستم فیلتراسیون آب ، به مطالعه ادامه دهید.

صدا یا ارتعاشات غیرمعمول

هنگامی که فیلتر دستگاه تصفیه آب RO شما تعویض می شود ، ممکن است متوجه شوید که صداهای عجیب و غریب از تخلیه یا شیر آب بیرون می آیند.

اینها معمولاً به دلیل اختلاف فشار بین فیلترها ایجاد می شوند و پس از 3 تا 4 روز عملکرد از بین می روند. با این حال ، اگر متوجه شدید این صداها یا لرزش ها ادامه دارد ، بهتر است با خدمات مشتری تماس بگیرید و احتمال فیلتر معیوب را رد کنید.

 اطمینان حاصل کنید که فقط از فیلترهای اصلی و پیشنهادی شرکت استفاده می کنید تا اطمینان حاصل کنید که بهترین نتیجه را می گیرید.

کدورت و شکل ظاهری آب

کیفیت اساسی که آب تمیز دارد شفافیت است. اگر چنین اتفاقی بیفتد که کیفیت آبی که به شما ارائه می شود فاقد این کیفیت باشد ، به این معنی است که آب برای نوشیدن مناسب نیست.

 کدورت به ابری بودن آب اشاره دارد که نشانه واضحی از سیستم فیلتراسیون بی اثر است. برای حذف این مشکل باید فیلتر یا تعداد بیشتری از فیلترها را تغییر دهید.

طعم فلزی یا بوی عجیب و غریب

وقتی دستگاه تصفیه آب جدید RO نصب شد ، باید اطمینان حاصل کنید که آب مناسب برای مصرف است و مخازن کاملاً تخلیه شده است. اگر آب همچنان بوی فلزی یا طعم نمکی دارد ، که برطرف نمی شود ، قطعاً در اسرع وقت با خدمات مراقبت از مشتری در تماس باشید.

کاهش فشار آب

این مشکل اغلب می تواند نتیجه سطح جامدات (TDS) در منبع آب شما باشد. TDS موجود در آب معمولاً دلیل اصلی فیلترهای مسدود شده است.

تمیز کردن منظم دستگاه ها اطمینان حاصل می کند که فشار کلی آب به شدت تحت تأثیر قرار نمی گیرد. بیشتر اوقات به دلیل خنک شدن پیش فیلتر است که باعث کاهش جریان آب می شود.

مطمئن شوید که آن را با فیلتر آب اصلی و با کیفیت خوب RO جایگزین کرده اید. فیلترهای تکراری و با کیفیت پایین ممکن است دوام نیاورند و سریعتر خفه شوند.

 سطح TDS بالا در آب

TDS شاخص آسانی برای میزان ذرات یونیزه در آب است. می توانید به TDS متر به صورت آنلاین دسترسی پیدا کنید ، که به شما کمک می کند از سطح TDS در آب مطلع شوید.

هنگامی که از حد مجاز بالاتر برود ، ممکن است زمان تغییر فیلترهای دستگاه تصفیه آب فرا رسیده باشد. اگرچه سطح TDS پایین خوب است ، اما نباید خیلی کم باشد زیرا به این معنی است که آب شما از مواد معدنی ضروری عاری است.

آب تمیز – پیش شرط زندگی

وقتی صحبت از دستگاه های تصفیه آب می شود ، مطمئناً جای هیچ گونه تردیدی باقی نمی ماند. یک سرمایه گذاری اندک می تواند به شما کمک کند تا مسیری طولانی را طی کنید. از این گذشته ، همه ما از تعداد زیادی بیماری های مختلف از آب آگاه هستیم. اگر به فکر خرید دستگاه تصفیه آب جدید هستید ، توصیه می شود به غیر از داشتن سایر ویژگی های کاربر پسند ، به سراغ یک دستگاه تصفیه آب هوشمند RO بروید که با هشدارهای تلفنی به شما اطلاع دهد.

ورود به حساب کاربری