تلفن تماس

09127762963
021-44199684

شنبه تا پنج شنبه

ساعت 8 الی 20

تهران

وردآورد، انتهای خیابان امام حسین،خیابان عادلی شمالی،پلاک 7

دستگاه تصفیه آب رومیزی کلمنی

فهرست مطالب

بسیاری از مشتریان ما هنگام خرید دسنگاه تصفیه آب در انتخاب دستگاه تصفیه آب خانگی بین دستگاه تصفیه آب رومیزی کلمنی و تصفیه آب زیر سینکی دچار سردر گمی می شوند و نمیدانند که کدام یک را انتخاب کنند.
بسیاری از آنها از ما درخواست کمک کرده تا در انتخابشان راهنماییشان کنیم .که دستگاه تصفیه آب رومیزی کلمنی را خریداری کنند یا تصفیه آب زیر سینکی!
اکثر افراد نیز تصور می کنند که خروجی آب تصفیه شده ازین دو نوع با یکدیگر فرق نمی کند .در صورتیکه تفاوت بین انها زیاد است .تصفیه ابهای رومیزی کلمنی درگروه سیستمهای uf فیلتراسیون قرار دارند و قدرت سیستمهای uf فیلتراسیون حداکثر 2 دهم میکرون میباشد وبرای مناطقی که سختی آب پایین وفاقد نیترات والودگیهای شیمیایی و زیست محیطی هستند مناسب است حداکثر سختی اب برای استفاده این نوع دستگاه باید 200 ppm باشد
البته که اختلاف کیفیت در برندها وجود دارد و ممکن است یک دستگاه تصفیه آب رومیزی با یک برند با برندی دیگر از لحاظ کیفیت تفاوت داشته باشد.
اما قیمت بالا لزوما نشانه بالاتر بودن کیفیت در این محصولات نیست.

شرکت پاکاب 22 عرضه کننده انواع دستگاه تصفیه آب ,دستگاه تصفیه آب خانگی,تصفیه آب صنعتی با بالاترین کیفیت ممکن و مناسب ترین قیمت دستگاه تصفیه آب جهت خرید دستگاه تصفیه آب برای همگان با هر میزان بودجه ای.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

https://www.linkedin.com/in/pakab22
https://www.facebook.com/pakab22
https://twitter.com/pakab22
https://plus.google.com/u/4/107262986810043745450

ورود به حساب کاربری