تلفن تماس

09127762963
021-44199684

شنبه تا پنج شنبه

ساعت 8 الی 20

تهران

وردآورد، انتهای خیابان امام حسین،خیابان عادلی شمالی،پلاک 7

دستگاه تصفیه آب سرشیری

فهرست مطالب

از این نوع دستگاه تصفیه آب سرشیری که بر روی شیر آشپزخانه ها نصب می گردد و به عنوان دستگاه تصفیه آب سرشیری در همه جا شناخته شده است و دستگاه خیلی کوچیک و معمولی می باشد. نصب و راه اندازی این نوع دستگاه تصفیه آب بسیار آسان می باشد و به سهولت می توان آن را جابه جا نمود. دستگاه تصفیه آب سرشیر در نمونه های متفاوت می باشد که بعضی بر روی شیر آب سوار شده و بعد از نفوذ آب از این فیلتر آب تصفیه می شود

اما بعضی دیگر توسط یک تبادل و شلنگ آب به درون فیلتر دستگاه تصفیه آب انتقال داده می شود و دارای شیر جداگانه از شیر آب بوده و در کنار سینک ظرف شویی قرار گرفته می شود که در این حالت این تصفیه آب ها قابلیت اضافه شدن چند پالایه ی دیگه را نیز دارند که می توان مترادف آن گفت دستگاه تصفیه آب سه مرحله ایی نیز به صورت زیر سینکی می باشد با این حال که تفاوت آن در قسمت خروجی شیر آب اتصال داده می شود.

عمر مناسب این فیلتر ها بین 4 ماه تا 6 ماه می باشد که بستگی به شرایط حجم بالای مصارف روزمره خانواده ها دارد که در بخشی از نمونه ها قابلیت تعویض پالایه ها وجود دارد و در برخی دیگر فقط دارای یکبار مصرف می باشد.

و حتما باید توجه داشته باشیم که در مصرف آن باید صرفه جویی و مدت زمان لازم برای کارکرد این نوع از دستگاه تصفیه را داشته باشیم , همینطور پیشرفت‌ های چشم‌ گیری در منبع دستگاه‌  تصفیه آب خانگی به وجود آمده و انواع ارزان قیمت، کم جا و بسیار پرکاربردی همانند تصفیه سرشیری یا منابع دیگر به بازار ارائه شده‌اند. و اما با کوچک بودن دستگاه های سرشیری به سهولت میتوان آن را نصب کرد.

نصب و استفاده از دستگاه تصفیه سرشیری

نصب و راه اندازی دستگاه‌ های تصفیه سرشیری خیلی راحت است و اصلا برای نصب آن نیازی به تخصص آن نخواهید داشت. این شیر ها به جای سرشیری بسته می‌ شود. پس اول باید با دست یا آچار فرانسه ، سرشیر علمک خود را باز بکنید و به جای آن ، دستگاه تصفیه را ببندید.

این دستگاه‌ ها اندازه تقریبا کوچکی را دارند و طول 12 سانتی متر ، عرض 9 سانتی متر و ارتفاع شش سانتی متر هستند. به همین خاطر حتی روی شیر آلات روشویی کم ارتفاعی که قاعدتا در سرویس‌ های دستشویی قرار می‌ گیرند نیز قابل نصب هستند.

شما می‌ توانید آن ها را بر روی هر نوع از سرشیرها نصب کنید و از کیفیت و خاصیت آب تصفیه شده لذت ببرید. ولی فقط به این نکته توجه بسیار داشته باشید که با محکم کردن مفرط ، ممکن است فیلتر داخل دستگاه تصفیه از بین رفته و از حالت آب‌ بندی خارج بشود. پس تنها آن را تا حدی باید محکم بکنید که آب از کنار آن بیرون نزد.

همچنین باید در نظر داشته باشید که برای راه اندازی کردن این نوع دستگاه تصفیه آب ، و تنها کافیست شیر آب را باز کنید. و این دستگاه‌ ها با فشار دادن یک دکمه آب را از خود عبور می‌ دهند یا آن را از مدار خارج می‌کنند. سپس می‌ توانید برای مصرف های شستشو از آب معمولی استفاده می کنند تا مدت طول عمر فیلتر آن زیادتر شود.

فیلتر این نوع از دستگاه های تصفیه

در دستگاه‌ های سرشیری ، از تلفیق فیلتر های الیافی و از کربن اکتیو شده استفاده می‌ شود. این فیلترها قادر هستند تا 90 درصد از آلودگی‌ های بزرگ آب ، که در بعضی از مواد شیمیایی مثل کلر ، انواع گِل ، ماسه و شن را از آب جدا کنند.

برای همین فیلتر کربن فعال شده قادر است تا به طور کامل رنگ ، بو و ذائقه ناخوشایند آب را از بین ببرد. و مطلوب است که بدانید در این دستگاه تصفیه ، برای تصفیه ی آب ، نیاز به ذخیره آن نیست بلکه همزمان با تداول شیر آب ، آن را تصفیه می‌ کند.

این یکی از متدوال ترین قابلیت‌ های دستگاه سرشیری به حساب می آید. برای همین باید بدانید که هر چهار تا شش ماه یک بار ، بر اساس حجم مصرف ، فیلتر آن نیاز به عوض کردن دارد. فیلتر های آن بسیار پیوسته و به صرفه هستند و تعرفه آن شما را به معضل نمی‌ اندازد.

مزایا و معایت استفاده از دستگاه تصفیه سرشیری

مزیت:

  • دارای رنگ های کرم و سفید است تا با شیرآلات شما انسجام داشته باشد.
  • تا چهار ماه نیاز به عوض کرن فیلتر نیازی نیست.
  • برای کارکرد ، مستلزم به برق نیست.
  • بسیار کم جا است و محوطه ی زیادی را اشغال نمی‌ کند.
  • شما می‌ توانید آن را روی سرشیرها و شیرآلات خانه خود ، غیر از شیرآلات دوشی نصب کنید.
  • نسبت به تعرفه ، عملکرد بسیار مفیدی را دارد.

معایب:

  • نبود انجام توانایی حذف مواد شیمیایی و همه آلاینده های آب
  • کامل نبودن گردش تصفیه آب و استفاده از تنها یک فیلتر جهت پاکسازی
  •  استفاده تنها از فیلتر کربن و حذف بعضی از آلودگی ها و باکتری ها
  • اشغال فضای کناری و همسان سازی در بعضی از نمونه ها
  •  قابل استفاده نبودن برای همه ی شیر های آب

ورود به حساب کاربری