تلفن تماس

09127762963
021-44199684

شنبه تا پنج شنبه

ساعت 8 الی 20

تهران

وردآورد، انتهای خیابان امام حسین،خیابان عادلی شمالی،پلاک 7

دستگاه تصفیه آب زیرسینکی

فهرست مطالب

دستگاه تصفیه آب زیرسینکی

دستگاه تصفیه آب زیرسینکی یکی از رایج ترین و متعارف ترین از مدل های دستگاه تصفیه آب زیرسینکی یا خانگی می باشد که متناسب به بعضی مدل ها از توجه بسزایی برخوردار است.  دستگاه تصفیه آب خانگی چنانچه که از نامش پیداست در بخش زیر سینک قرار گرفته است و دارای مدل های متفاوتی در روش تصفیه آب می باشد . تصفیه آب های زیر سینکی به طور قطی به دو دسته از تصفیه آب به روش اسمز واژگون و تصفیه آب به روش فیلتراسیون تقسیم بندی می شود .

در این بخش و مورد روش فیلتراسیون باید این نکته ها را بیان کنیم که این روش تصفیه توانایی حذف همه ی آلاینده های آب را نداشته و تنها در قسمتی از آن ها را مانند خاک و شن و ماسه ، گل و لای ، زنگ زدگی های لوله ، کلر و غیره را حذف می کند

و مانند بعضی از مدل های دیگر مثل مدل های دستگاه تصفیه آب سر شیری ، مانند دستگاه تصفیه آب کیسی فیلتراسیون می باشد . قاعدتا اگر دستگاه تصفیه آب دارای هر تعداد فیلتر باشد ولی نبود فیلتر ممبران و همینوطر پمپ باشد دستگاه تصفیه آب اسمز نیز وارونه نبوده و این که دستگاه تصفیه آب فیلتراسیون است .

از دستگاه تصفیه آب به روش فیلتراسیون تقریبا برای قبل از تصفیه استفاده میشود به این روش که ذرات با پهنای بزرگ تر توسط این فیلترها حذف شده و آب خروجیه تصفیه شده در این دستگاه ها متناسب برای تصفیه شدن به روش اسمز واژگونه می باشد .

در نهایت تنها شش فیلتر هست که دستگاه نشان دهنده اسمز وارونه بودن تصفیه آب و مناسب آن نیست . وجود پمپ و فیلتر ممبران هر دو برای اینکه دستگاه تصفیه آب اسمز برعکس باشد الزامی است که در صورت عدم هر یک ، دستگاه تصفیه آب اسمز معکوس نمی باشد .

 

از کاربرد دستگاه تصفیه آب زیرسینکی

– دارای مجهز ترین مرحله های فیلتر آب متناسب به بعضی مدل های دستگاه تصفیه آب زیر سینک
– خاصیت اضافه شدن تصفیه های دیگری مانند فیلتر ماورای بنفش و فیلتر قلیایی به دستگاه تصفیه در حین لزوم
– میزان بالای ایجاد آب تصفیه شده متناسب به بعضی دستگاه تصفیه آب ها که می توان از طریق خود آب تصفیه شده برای دیگر مصرف های خوراکی مثل پخت و پز کردن ، شستشوی میو ها و سبزیجات و غیره بهره برد

– دسترسی داشتن به وسایل و لوازم های جانبی در صورت نیاز آن و نسبت به مدل های دیگر در صورت نابود شدن بعضی از لوازم ها و یا خرابی آن ها و همینطور با استفاده از قطعات و تصفیه های بعضی از برندها به خاط شبیه بودن آن.
– تعرفه دستگاه تصفیه آب خانگی چند مرحله ایی اسمز واژگونی متناسب به برند های کِیسی پایین تر می باشد .
– قیمت پایین تر فیلتر های این مدل بستگی به برند دستگاه با مدل کِیسی

– خاصیت نصب آن به یخچال و همینطور جهت مصارف برای آکواریوم ها و با توجه به میزان بسیار بالای تولید آب پاک سازی شده در صورت لزوم و همینطور گرفتن خروجی های زیاد به دستگاه
و غیره
این نکته ها را نیز باید در باره با فیلتر های دستگاه تصفیه آب چند مرحله ایی یا همان اسمز برعکسی گفت و گو داشت که کیفیت جابجایی آن را در صورت عوض کردن محل اقامت دارد.

معایب دستگاه تصفیه آب چند مرحله ایی اسمز وارونه ایی

– مستلزم میحط و فضای زیاد متناسب به بعضی از مدل ها
– تخصصی تر بودن نصب آن ها با توجه به مدل ها و برند های دیگه

مدل های مختلف این نوع از دستگاه ها

در بین مدل های متفاوت دستگاه های تصفیه آب خانگی زیر سینکی به روش های اسمز وارونه با همان مدل دستگاه تصفیه آب زیرسینکی از طریق فیلتراسیون ، از دستگاه تصفیه آب اسمز واژگونه بهتر می باشد .
در این روش از اسمز وارونه یا همان نوع از فیلتر ممبران که در مطالب بالا ذکر شده است بیشتر آلوده کننده های آب چه از نظر فیزیکی و یا چه شیمیایی را به طور قاطعیت پاک می کند و در نهایت قسمتی از نمک های مفید موجود در بین آب نیز توسط این نوع از فیلتر ها به صورت گزیر و یا نا گزیر پاک می شود برای همین آب بیشتر از حد مجاز تصفیه شده است و تقریبا آب چکیده می شود و ذاعقه آب نیز به تلخی میزند که در طولانی مدت سبب آشفتگی در اشخاص می شود .

همینطور برای جلوگیری از بد مزه شدن ذاعقه آب و نیز برگرداندن نمک های مفید موجود که در آب حذف شده است از یک تصفیه خاص به نام فیلتر ماده معدنی استفاده خواهد شد که با نفوذ در آب از این تصفیه مواد معدنی موجود بدن به آب بیشتر خواهد شد و آب در محدودیت مجاز یعنی 30ppm تا 90ppm قرار گرفته می شود که تلخی آب از بین رفته و آب برای صرف نوشیدن بهتر می باشد .

در نهایت باید گفته شود که میانه این مدل های دستگاه تصفیه آب زیرسینکی خانگی چند مرحله ایی و به صورت اسمز وارونه ، در دستگاه چند مرحله ایی بسیار مناسب می باشد .

در هر صورت شما میتوانید با خدمات و شرایط گارانتی این محصولات از نوع دستگاه های تصفیه آب برخوردار باشید و برای این کار می توانید در قسمت تماس با ما با همکاران در ارتباط باشید

ورود به حساب کاربری