تلفن تماس

09127762963
021-44199684

شنبه تا پنج شنبه

ساعت 8 الی 20

تهران

وردآورد، انتهای خیابان امام حسین،خیابان عادلی شمالی،پلاک 7

اهمیت داشتن آب پاک

فهرست مطالب

تعمیرات دستگاه تصفیه آب

دسترسی به آب پاک و کمبود منابع آبی در شکورهای جهان یکی از معظل های جهان پیش روی ماست. از آنجایی که کشور ایران یک کشور کم آب و نیمه خشک تلقی می گردد. دسترسی به آب پاک و قابل شرب نیاز همه افراد است. این موضوع جزو ضروریات زندگی همه می باشد. تعمیر و سرویس تصفیه اب به عنوان یکی از الزاماتی است که همه افراد باید در آن تخصص نسبی پیدا کنند.

افزایش روز افزون میزان آلاینده های جوی ، الودگی هوا، کاهش بارندگی. افزایش سطح بیایان ها باعث شده است تا سطح آب های زیر زمینی روز به روز کمتر شود. افزایش میزان زیاله های شهری ، دفع غیر اصولی زباله ها تر و نداشتن برنامه مدون جهت بازیافت این زباله ها باعث شده است. تا  آب های زیر زمینی از آن آلودگی در امان نباشند.

ضرورت دستگاه تصفیه آب

با توجه به موضاتی که اشاره کردیم و با توجه به کمبود آب پاک امروزه مردم جهت دسترسی به اب تصفیه شده از دستگاه های تصفیه اب خانگی استفاده میکنند. نبود دستگاه تصفیه آب خانگی و آلوده بودن آب شرب باعث افزایش سیوع بیماری های مختلف میشود. برخی بیماری ها به راحتی از طریق آب آلوده به انسان منتقل میشوند.

تنها راه جلوگیری از ابتلا به بیماری هایی که به واسطه آب الوده افراد جامعه را مبتلا میکنند. استفاده از دستگاه تصفیه آب خانگی است. دستکاه های تصفیه آب امروزه در بیمارستان ها نیز کاربرد زیادی دارند. در جاهایی که نیاز به تصفیه آب در حجم زیاد است استفاده از دستگاه های تصفیه آب ضرورتی غیر قابل انکار است. دستگاه های تصفیه اب باعث بالا رفتن سطح کیفی  آب آشامیدنی و همچنین بهداشت آب میشوند.

از کجا بدانیم تصفیه آب ضروری است؟

اگر:

کتری شما دارای جرم زیادی است .

اطعم و مزه آب قبل و بعد از نوشیدن متفاوت است.

بیماری سنگ کلیه دارید یا مشکلات مجاری ادراری شما را آزار میدهد.

بعد از شستن ظروف کودکان لکه هایی روی آن مشاهده میکند.

در این صورت شما نیاز دارید از یک دستگاه تصفیه آب خانگی در منزل استفاده کنید. با بهره گیری از این دستگاه شما میتوانید به آب پاک . عاری از هرگونه املاح دسترسی داشته باشید. لازمه داشتن آب پاک همیشگی تعمیر و سرویس تصفیه آب می باشد.

توصیه های تعمیرکار دستگاه تصفیه آب :

اگر شما جزو دسته افرادی هستید که از دستگاه تصفیه آب در خانه یا محل کار خود استفاده میکنید. لازم است به توصیه های زیر که توسط تعمیر کاران تعمیر و سرویس تصفیه آب سفارش شده است حتما توجه کنید.

از آب گرم با درجه حرارت بالای 45 درجه جهت آب ورودی دستگاه تصفیه آب استفاده نکنید.

اگر دستگاه تصفیه آب شما در محیط بیرون قرار دارد و شما در مناطق سرد سیر زندگی میکنید. حتما لازم است از یخ زدگی دستگاه جلوگیری شود. برای همین منظور بهتر است دستگاه را در جعبه مخصوص قرار بدهید. یا با عایق های حرارتی نانو جلوی انتقال دما به دستگاه را بگیرید.

انجام تعمیر و سرویس تصفیه آب به صورت روتین و منظم.

حتما از فیلتر های دستگاه تصفیه آب مرغوب و با کیفیت استفاده کنید.

تعمیر و سرویس تصفیه آب

سرویس و تعمیرات دستگاه تصفیه آب شامل مراحل مختلف است. برخی از از این سرویس ها در زمان سرویس دستگاه تصفیه آب انجام میگیرد. مثلا اگر نیاز به تعویض فیلتر دستگاه یا رسوب زدایی باشد در این زمان انجام میگیرد.

اگر به هر دلیل دستگاه عملکرد مناسبی نداشته باشد. و یا آب با مزه نامناسب داشته باشد.نیاز به تعمیر و سرویس تصفیه آب می باشد. که این کار توسط افراد خبره و دارای تجربه باید انجام شود.

تعمرات دستگاه تصفیه اب باید به دست افراد ماهر انجام شود تا برآیند کار درست شود. در صورتی که افراد غیر ماهر اقدام به سرویس و تعمیرات دستگاه تصفیه آب نمایند. ممکن است باعث آسیب به بخش های دیگر دستگاه شوند. به این ترتیب عمر مفید دستگاه کاهش پیدا میکند.

 

 

 

ورود به حساب کاربری