تلفن تماس

09127762963
021-44199684

شنبه تا پنج شنبه

ساعت 8 الی 20

تهران

وردآورد، انتهای خیابان امام حسین،خیابان عادلی شمالی،پلاک 7

تعمیرات دستگاه تصفیه آب

فهرست مطالب

تعمیرات دستگاه تصفیه آب

به خوبی می دانید که دسترسی به آب آشامیدنی سالم و تصفیه شده، یکی از اصلی ترین حقوق هر انسانی است. که متاسفانه در برخی مناطق کشور ما اکثر هموطنانمان از این حق اساسی خود محروم هستند. در این نوشته قصد داریم در خصوص تعمیرات دستگاه تصفیه آب و سرویس تصفیه آب برای شما توضیحاتی خواهیم داد.

این موضوع باعث شده که بیشتر افراد به خرید دستگاه تصفیه آب روی بیاورند و این مسئله موجب شده است که، امروزه دستگاه تصفیه آب به خوبی جای خود را در خانه های ایرانی باز کند. و در حال حاضر به جرات می توان گفت، که خوشبختانه تقریبا در هر خانه ای یک دستگاه تصفیه آب وجود دارد. اما گاهی ممکن است این دستگاه دچار خرابی و یا مشکل شود. و شما به تعمیر و تصفیه آب نیاز پیدا کنید.

برای انجام تعمیر تصفیه آب می توانید به شرکت تولید کننده که پشتیبانی و خدمات پس از فروش این دستگاه ها را ارائه می دهند، مراجعه کنید. در واقع گاهی ممکن است خدمات تعویض و تعمیرات تصفیه آب در تهران و کرج از اصلی ترین خدمات شرکت های تولید کننده ای که برای محصولات خود خدمات پس از فروش در نظر می گیرند. محسوب شود. و این شرکت ها برای دستگاه های تولیدی خود خدماتی را نظیر: تعمیر و تعویض قطعات ارائه دهند. در غیر این صورت می توانید به تکنسین های متخصص در زمینه تعمیر و تعویض تصفیه آب مراجعه نمایید.

چه زمانی به سرویس و تعمیر دستگاه تصفیه آب نیاز داریم؟

گاهی ممکن است که دستگاه تصفیه آب مزه آب را به خوبی نتواند تصفیه کند، در این صورت می توان فهمید که این محصول دچار خرابی و یا ایراد شده است. و در اسرع وقت باید حتما برای رفع مشکل آن اقدام کرد.

البته گفتنی است که، اگر بعد از نصب دستگاه تصفیه آب در روز های ابتدایی متوجه این موضوع شدید، باید بگوییم این موضوع پس از خرید و نصب به دلیل نو بودن دستگاه تا چند روز طبیعی است، بنابراین بهتر است چند روز صبر کنید. و سعی داشته باشید آب مخزن دستگاه چند بار طی این چند روز تخلیه شود، به مرور این طعم و بو از بین خواهند رفت. دلایل دیگری نیز وجود دارند. که در صورت بروز آن ها می توان فهمید که دستگاه دچار خرابی شده است.

مشکلات دستگاه تصفیه آب

از جمله مشکلاتی که ممکن است برای دستگاه تصفیه آب به وجود آید شامل:

  • دستگاه غیر فعال است و روشن نمی شود.
  • در حالی که دستگاه روشن است، اما روشن و خاموش می شود.
  • کیفیت آب تصفیه شده پایین آمده است.
  • آب تصفیه شده دارای مزه و بوی بدی است.
  • دستگاه صدای زیادی دارد.
  • نشتی آب از سمت هوزینگ ها.
  • آب در مخزن دستگاه تصفیه می شود اما از شیر خارج نمی گردد.
  • ایجاد رسوب در قوری و یا سماور، در صورت مشاهده چنین موردی باید فهمید که مشکلی در دستگاه وجود دارد.

 

سرویس و تعویض قطعات دستگاه تصفیه آب

برای سلامت و دوام عمر دستگاه تصفیه آب تنها کاری که می توان کرد، رسیدگی و سرویس دهی دوره ای و تعویض فیلتر آب است. که این موضوع می تواند نقش موثری در طول عمر سلامت سایر قطعات دستگاه داشته باشد.مثلا گاهی ممکن است که رطوبت از سمت پمپ با بلبرینگ تماس پیدا کند، و در آن ایجاد مشکل نماید. در این صورت بلبرینگ باید تعویض شود.

اگر زمانی که پمپ دچار نشتی آب شده است با سرویس تصفیه آب مشکل آن را برطرف کنیم. با بلبرینگ تماس پیدا نخواهد کرد و در نتیجه از خرابی این قطعات جلوگیری می شود.مشکل دیگری که ممکن است بروز پیدا کند، این است که دستگاه بیش از حد کار کند، در نهایت داغ شود و سیم پیچ دچار سوختگی شود. که این موضوع باعث می شود موتور دستگاه از کار بیوفتد.

تعویض قطعات تصفیه آب

همچنین از دیگر عوامل از کار افتادن دستگاه ممکن است عدم رسیدگی به مشکلاتی نظیر نشتی پمپ آب باشد. از این رو سرویس و تعویض فیلتر تصفیه آب، هر چند وقت یک بار، به جهت افزایش بهره وری دستگاه و جلوگیری از خرابی آن توصیه می شود.

زمان تعویض فیلتر پروپیلن هر شش ماه یک بار توصیه می شود. حتی در مناطقی که دارای آب آشامیدنی نا مناسب تری هستند.باید در مدت زمان کمتر از شش ماه اقدام به تعویض فیلتر تصفیه آب کنند.

زمان تعویض فیلتر تصفیه آب ممبران به دلیل مرغوبیت و کیفیت بالای آن، بین ۱ تا ۲ سال می باشد. همچنین فیلتر های کربن بلاک، مینرال و قلیایی را می توان پس از یک تا دو سال برای تعویض آن اقدام کرد.

 

تعمیر تصفیه آب

همانطور که گفتیم مشکلات زیادی ممکن است برای دستگاه تصفیه آب خانگی شما به وجود بیاید. در این زمان تنها می توانید برای تعمیرات تصفیه آب در تهران و کرج، تنها به متخصصین  و تعمیرکاران حرفه ای مراجعه کنید. و در سریع ترین زمان برای رفع مشکل دستگاه تصفیه خود اقدام نمایید.

سعی داشته باشید که، تعمیرات تصفیه آب را به دست افراد غیر حرفه ای نسپارید. زیرا این افراد نه تنها نمی توانند دستگاه را تعمیر نمایند. بلکه ممکن است دستگاه شما را دچار خرابی های بیشتری نمایند. گاهی ممکن است دستگاه تصفیه آب دچار لرزش شود، و سر و صدای زیادی ایجاد کند. این موضوع نشانگر مشکل به وجود آمده در دستگاه است، و بیانگر این است که نیاز به تعمیر پیدا کرده است.

شما می توانید خرابی و مشکلات نظیر این را به کمک تعمیر کاران تصفیه آب در تهران و کرج به راحتی بر طرف نمایید. آن ها با تخصص و مهارت بالایی که دارا می باشند به راحتی دستگاه را عیب یابی می کنند و سپس تعمیر تصفیه آب را انجام خواهند داد.

 

سخن پایانی در مورد تعمیرات دستگاه تصفیه آب:

امروزه دستگاه تصفیه آب به یکی از کاربردی ترین لوازم خانگی  تبدیل شده است. این دستگاه از آن جهت که بسیار کاربردی و کارآمد می باشد، اما پس از هر مدتی به سرویس های دوره ای و تعویض فیلتر برای سلامت و افزایش طول عمر نیاز دارد. شما می توانید برای سرویس و تعمیر این محصول به تعمیرکاران این دستگاه مراجعه کنید.

تعمیرات تصفیه آب در تهران و کرج در سریع ترین زمان ممکن و توسط بهترین تعمیرکاران انجام خواهد شد. این تعمیرکاران با مهارت و تخصص بالایی که در این زمینه دارند، می توانند شما را از تعمیر و سلامت دستگاه تصفیه آب اطمینان دهند.

ورود به حساب کاربری