تلفن تماس

09127762963
021-44199684

شنبه تا پنج شنبه

ساعت 8 الی 20

تهران

وردآورد، انتهای خیابان امام حسین،خیابان عادلی شمالی،پلاک 7

اهمیت تعمیرات دستگاه تصفیه آب

فهرست مطالب

تعمیرات دستگاه تصفیه آب

دسترسی به آب آشامیدنی پاک . سالم یکی از الزامات زندگی امروزی است. در گذشته آب مصرفی افراد از قنات ها تامین میشد و افراد برای دسترسی به آب آشامیدنی می بایست به صورت دستی آب آشامیدنی خود را در ظرف های مختلف ریخته و سپس به محل مورد نظر جهت مصرف روزانه انتثال میدادیند. در آن زمانی خبری از دستگاه تصفیه آب نبود و به همین دلیل کسی نمیپرسید که اهمیت تعمیرات دستگاه تصفیه آب به چه حد است.

با افزایش شهر نشینی و نیاز بیشتر مردم به اب پاک، لوله کشی آب به وجود آمد. ولی در این زمان همچان آب از منابع مختلف که آب را در مخزن خود ذخیره کرده بودند تهیه میکردند. آب از طریق لوله های آهنی به خانه ها انتقال پیدا میکرد. سازمان ها و شرکت های مختلفی برای همین منظور به وجود آمد. وظیفه این شرکت ها اختصاص سهمیه آب از طریق صدور پروانه آب برای هر واحد مسکونی بود.

آب برای مصارف خانگی

هر فردی بدون داشتن این پروانه نمیتوانست به آب اشامیدنی دسترسی پیدا کند. رفته رفته کیفیت آب اشامیدنی افراد کم شد. خشکسالی های پی در پی ، افزایش سطح فاضلاب شهری ، عدم فرهنگ سازی مناسب در خصوص روش مصرف آب باعث شده بود تا آب به صورت بی رویه مصرف شود.

مصرف بی رویه اب و کاهش سطح آب سفره های زیر زمینی باعص کم شدن سطح کیفی آب شد. در این زمان بود که این نیاز احساس شد که دستگاهی به وجود بیاید که در همان منزل یتواند آب را به صورت تصفیه شده در اختیار افراد قرار دهد. به همین دلیل شرکت های مختلف اقدام به طراحی و ساخت دستگاه تصفیه آب نمودند.

تعمیرات دستگاه تصفیه آب

دستگاه های تصفیه آب کم کم جای خود را در خانه ها باز کردند. استفاده از دستگاه های تصفیه آب روز به روز افزایش پیدا کرد. به همین دلیل خرابی این دستگاه ها هم زیادتر شد.  در این زمان بود که شرکت های تولید کننده دستگاه های تصفیه آب اقدام به پرورش افراد خبره جهت سرویس و نگهداری دستگاه های تصفیه آب نمودند.

شرکت های مختلف جهت تعمیر و نگهداری اسن دستگاه های تصفیه آب در شهر های مختلف به وجود آمد.

تعمیرات دستگاه تصفیه اب در تهران

یکی از شرکت هایی که دغدغه اصلی آن رساندن آب پاک و سالم به مردم بود شرکت پاکاب 22 است. این شرکت با فروش و ارائه دستگاه های با کیفیت تصفیه آب گام بزرگی در جهت رسالت خود برداشت. تمام فعالیت های این شرکت در جهت تعمیر و نگهداری دستگاه های تصفیه اب در شهر تهران و کرج تا کنون با موفقیت به طرانجام رسیده است.

در تهران و کرج به علت داشتن جمعیت زیاد و مصرف زیاد آب. نیاز بیشتری به دستگاه های تصفیه اب در این شهرها احساس میشود. تراکم جمعیت در این دو شهر و استفاده فراوان از دستگاه های تصفیه اب باعث خرابی بیشر این دستگاه ها میشود.شرکت پاکاب 22 در راستای تعمیر و نگهداری دستگاه های تصفیه آب خانگی فعالیت میکند.

چرا دستگاه تصفیه آب نیاز است؟

یکی از بیماری های رایج که امروزه برخی افراد به  آن مبتلا شده اند رنج بردن از سنگ کلیه است. آب دارای املاح زیادی است که بدن ما توانایی جذب آن را ندارد. این املاح جهت دفع به کلیه های ما وارد میشوند و در همانجا رسوب میکنند.رسوب زیاد املاحی همانند نمک بعد از جذب شدن توسط کلیه ها به صورت تجمیعی به هم متصل میشوند و بلورهای مختلف تسکیل میدهند.

جمع شدن این بلورهای نمکی باعث ایجاد سنگ کلیه میشود. سنگ کلیه به عدم عدم استفاده از آب آشامیدنی مناسب ایجاد میگردد. اینجاست که اهمیت دستگاه تصفیه آب و اهمیت تعمیرات دستگاه تصفیه آب خود را به خوبی نشان میدهد. شما میتوانید با صرف هزینه کم و خرید یک دستگاه تصفیه آب خانگی از شرکت پاکاب 22 خطر مبتلا شدن به سنگ کلیه را از خود دور کنند.

جهت خرید و مشاوره و یا تعمیرات دستگاه های تصفیه آب میتوانید با ما تماس بگیرید.

شماره تماس : 09127762963

ورود به حساب کاربری