تلفن تماس

09127762963
021-44199684

شنبه تا پنج شنبه

ساعت 8 الی 20

تهران

وردآورد، انتهای خیابان امام حسین،خیابان عادلی شمالی،پلاک 7

تصفیه آب در شهرک آزادی| فروش و تعمیر تصفیه آب 09127762963

فهرست مطالب

تصفیه آب در شهرک آزادی

مشکل آب آشامیدنی سالم در حال حاضر یک مشکل جهانی به حساب می آید. زیرساخت های نامناسب و قدیمی، سیستم آب رسانی پوسیده، بهره برداری از آفت کشها و برداشت آب زیرزمینی، آلودگی های صنعتی راه یافته به آب شهری از جمله مواردیست که سلامت آب شرب را با مشکل مواجه میسازد. این مسئله در شهر تهران و به ویژه در مناطق غربی تصفیه آب و مناطق مجاور را با مشکل روبه رو کرده است. به همین دلیل از دستگاه تصفیه آب در شهرک آزادی میتواند راه گشای این مشکل بزرگ و مرتبط با سلامت افراد باشد.

وجود آلایندها در آب شرب  و راهکار رفع آن

با توجه به این موضوع که آب شهری تصفیه میشود. میتوان گفت که میزان آلاینده های خطرناک در آب شهری بسیار ناچیز بوده. اما این مقدار ناچیز در بلندمدت میتواند خطرات جدی برای سلامت افراد به همراه داشته باشد. ضمن این که مشکلات دیگری چون لوله کشی های پوسیده و زیرساخت های نامناسب سیستم انتقال آب باعث وجود آلودگی های بسیاری در آب شهری بعد از تصفیه در مراکز اصلی میشوند.

به همین دلیل که نقش  تصفیه آب خانگی در شهرک آزادی  پررنگ تر میشود. مکانیسم کارایی تصفیه آب در شهرک آزادی  به گونه ای است که تمامی آلاینده های موجود در سطح آب را از آن جدا کرده. و آب کاملا سالم و پاک را در اختیار مصرف کننده قرار میدهد. به همین دلیل که تصفیه آب خانگی در شهرک آزادی  بهترین روش برای ارتقاء سطح کیفی آب آشامیدنی میباشد. آلودگی هایی مثل نیترات، فلزات سنگین ، کلر ، سختی آب ، ذرات ناشی از پوسیدگی لوله ها که گاه با چشم دیده نمیشوند و … توسط فیلترهای آب حذف میشوند.

ضرورت تهیه دستگاه تصفیه آب

همانطور که گفتیم مسئله تصفیه آب در شهرک آزادی یک دغدغه برای ساکنین این منطقه محسوب میشود. بنابراین ضرورت به کار گرفتن از دستگاه تصفیه آب در منطقه با توجه به دلایلی که در ادامه به آنها میپردازیم کاملا واضح و روشن بوده.

– بهره برداری از تصفیه آب مقرون به صرفه تر از خرید آب معدنی برای مصارف خانگیست.

– امکان استفاده نامحدود و تغییر مکان نصب امکان جابجایی آن را برای مستاجرین فراهم میکند.

– تمام آلاینده های مضر و خطرناک موجود در آب آشامیدنی که با چشم دیده نمیشوند. طی فرآیند تصفیه آب   در دسگاه تصفیه آب خانگی از آب حذف میشوند.

– فیلترهای حاوی مواد معدنی مفید مثل کلسیم، منیزیم و پتاسیم در مرحله آخر تصفیه این مواد آلی را به آب اضافه کرده و کیفیت آب را از نظر مواد مغذی افزایش میدهند.

– استفاده از آب تصفیه شده و سالم برای شستن میوه ها و سبزیجات سلامت تغذیه شما را تضمین میکند.

–  آب پاک و مطبوع باعث ایجاد طعم دلپذیر در نوشیدنی ها و غذاهای طبخ شده میشود.

– حذف نیترات به عنوان خطرناک ترین آلاینده آب شرب در ایران توسط تصفیه آب در شهرک آزادی تضمینی میباشد.

– با استفاده از دستگاه تصفیه آب خانگی انواع ویروس ها، انگل ها و باکتری های موجود در آب از بین میروند.

– خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی، حصبه، وبا، تراخم و … در اثر مصرف آب آلوده کاهش پیدا میکند.

انواع دستگاه تصفیه آب شهری

برای تصفیه آب در شهرک آزادی میتوان از انواع تصفیه آب بهره برد. این دستگاه ها با توجه به مکانیسم تصفیه آب در شهرک آزادی  دارای انواع مختلفی هستند. از تصفیه کننده آب از فیلتر های ساده گرفته تا دستگاه تصفیه کننده آب پیشرفته با استفاده از تکنولوژی غشایی برای فیلتر کردن آب و پس از آن، ضدعفونی کردن آب با فیلتر های لامپ UV. در این بخش به معرفی رایج ترین دستگاه های تصفیه آب شهری میپردازیم:

تصفیه آب RO یا اسمز معکوس

اسمز معکوس، روشی بوده که به شکل گسترده ای در دستگاه تصفیه آب خانگی در شهرک آزادی  برای تصفیه آب به کار میرود که در آن از فناوری غشایی برای حذف نمک ها، ناخالصی ها و میکروب ها استفاده میشود.

تصفیه آب UF

در این روش نیز همانند روش اسمز معکوس، از فناوری غشایی استفاده میشود. اما در این روش از حفره های بزرگ تر استفاده میشود. غشای UF به طور مکانیکی، تمام ذرات کلوئیدی را از جمله پاتوژن ها، عوامل و باکتری های بیماری زا را از آب حذف میکند.

تصفیه آب UV

در این روش، از فناوری ژرتو فرابنفش برای از بین بردن تمام میکروب ها، باکتری ها، کیست ها و… از آب استفاده میشود. که این کار به کمک یک لامپ جیوه ای انجام میگیرد. طی تصفیه آب  در شهرک آزادی به کمک این فرایند، 99.99 درصد از موجودات و ناخالصی های مضر آب حذف میشوند.

 

اهمیت تصفیه آب در شهرک آزادی برای سلامتی و بهداشت

آب، یکی از منابع مهم و ضروری برای زندگی انسان میباشد. اما آب همچنین ممکنست حاوی آلودگی‌ها و مواد زیستی خطرناک باشد. که میتواند به سلامتی افراد آسیب برساند. تصفیه آب  یک فرآیند مهم به شمار میرود که باعث حذف این آلودگی‌ها و مواد زیستی میشود و آب را برای مصرف انسانی مناسب میکند. در ادامه این مقاله، به اهمیت تصفیه آب در شهرک آزادی برای سلامتی و بهداشت خواهیم پرداخت.

حذف آلودگی‌ها

تصفیه آب  باعث حذف آلودگی‌های شیمیایی و مواد زیستی از آب میشود. آلودگی‌های شیمیایی مانند قلیاییت، سختی، فلزات سنگین و مواد آلی ممکن است در آب وجود داشته باشند که بهداشت افراد را تهدید کنند. تصفیه آب در شهرک آزادی با استفاده از فرآیندهایی مانند تصفیه فیزیکی، تصفیه شیمیایی و تصفیه بیولوژیکی، این آلودگی‌ها را حذف میکند و آب را به آب پاک و سالم تبدیل میکند.

 کنترل بیماری‌ها

آب آلوده ممکن بوده که حامل بیماری‌های مختلف باشد که بهداشت عمومی را تهدید میکنند. برخی از بیماری‌های منتقل شونده از طریق آب شامل کولر، تیفوئید، دیسانتری، هپاتیت A و سالمونلا میباشد. تصفیه آب خانگی در شهرک آزادی با حذف باکتری‌ها، ویروس‌ها و ارگانیسم‌های میکروبی، این بیماری‌ها را کنترل میکند و آب را ایمن برای مصرف انسانی میکند.

حفظ سلامتی

مصرف آب تصفیه نشده ممکنست عوارض جدی برای سلامتی افراد داشته باشد. آب آلوده میتواند عوارضی مانند اسهال، استفراغ، بیماری‌های پوستی و مشکلات گوارشی را به همراه داشته باشد. تصفیه آب  با حذف آلودگی‌ها و کنترل بیماری‌ها، سلامتی افراد را حفظ میکند و خطرات مربوط به مصرف آب آلوده را کاهش میدهد.

 

سخن پایانی

با توجه به شرایط و عواملی که از آنها یاد شد، ضرورت استفاده از تصفیه آب خانگی و تعمیرات دستگاه تصفیه آب  به ویژه در مناطقی که آب آشامیدنی از کیفیت مطلوبی برخوردار نیست کاملا واضح به نظر میرسد. تصفیه آب در مناطق غربی تهران به طور مثال تصفیه آب در شهرک آزادی از جمله دغدغه هایی بوده که با استفاده از تصفیه آب خانگی میتوان به راحتی آنها را حل کرده و آن را از میان برداشت. استفاده از آب با کیفیت، سالم و پاک حق طبیعی میبشاد که با کمترین هزینه برای خرید تصفیه آب خانگی در شهرک آزادی می توانید از آن بهره مند شوید.

تصفیه آب یک فرآیند ضروریست. که باعث حذف آلودگی‌ها و کنترل بیماری‌ها در آب میشود. تصفیه آب  در شهرک آزادی به سلامتی و بهداشت افراد کمک میکند و خطرات مربوط به مصرف آب آلوده را کاهش میدهد. بنابراین، استفاده از آب تصفیه شده برای مصرف روزانه بسیار مهم میباشد و بهتر است همیشه از آب تصفیه شده استفاده کنیم تا سلامت خود را حفظ کنیم.

این مقالات میتواند برای شما مفید باشد :

راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب در چیتگر شمالی 

هر آنچه ئدر مورد تصفیه آب در شهرک اکباتان باید بدانید.

تعمیرات دستگاه تصفیه آب در شهرک جهان نما.

راهنمای تمیر تصفیه آب در شهرک گلستان 

ورود به حساب کاربری