تلفن تماس

09127762963
021-44199684

شنبه تا پنج شنبه

ساعت 8 الی 20

تهران

وردآورد، انتهای خیابان امام حسین،خیابان عادلی شمالی،پلاک 7

دستگاه تصفیه آب در شهرک اکباتان| فروش و تعمیر تصفیه آب 09127762963

فهرست مطالب

تعمیرات دستگاه تصفیه آب در شهرک اکباتان

آب مایع حیات است. اما همین مایع حیات از ذرات مختلفی تشکیل شده است. برخی از این ذرات برای بدن مفید و برخی دیگر برای بدن بسیار مضر است. به همین دلیل امروزه استفاده از یک دستگاه تصفیه آب امری ضروری است. اما این دستگاه نیز همچون آب با پیچیدگی‌های مختلفی همراه است. به همین دلیل شاید شما به خدمات تعمیر تصفیه آب در شهرک اکباتان نیاز داشته باشید. حتی گاهی اوقات این دستگاه برای انجام فعالیت خود نیاز به تنظیمات مختلفی دارد، از این رو نیاز شما به کارشناسان متخصص و مجرب بسیار زیاد است. در این مقاله قصد داریم تا شما را با یکی از خدمات خود به نام تعمیر تصفیه آب در شهرک اکباتان آشنا کنیم. پس تا انتهای این پست با ما همراه باشید.

عیب یابی دستگاه تصفیه آب

دستگاه تصفیه آب از بخش‌های مختلفی تشکیل شده است. به همین دلیل گاهی اوقات با مشکلات مختلفی نیز همراه است. از روشن نشدن دستگاه تا مزه نامطبوغ و عملکرد نادرست این دستگاه همگی جز مواردیست که باعث می‌شود تا شما از خدمات تعمیر تصفیه آب در شهرک اکباتان استفاده نمایید. ما در این بخش شما را با برخی از مشکلات این دستگاه آشنا خواهیم کرد. پس تا انتهای این پست در کنار ما بمانید.

روشن نشدن دستگاه

برخی از دستگاه‌های تصفیه آب برقی است. به همین دلیل برخی از دارندگان این دستگاه از روشن نشدن دستگاه خود شکایت دارند.(علت روشن نشدن دستگاه تصفیه آب را بخوانید) در این مواقع باید مشکل را چندین مرحله مورد بررسی قرار دهیم. برخی از دستگاه‌ها کلید خاموش و روشن دارند. به همین دلیل در قدم اول شما باید از وضعیت کلید دستگاه اطلاع پیدا کنید. باید مطمئن شوید که کلید در حالت روشن قرار دارد. در قدم بعدی با وضعیت آداپتور و سپس وضعیت ترانس برق را بررسی کنید. اگر از محافظ برق استفاده می‌کنید با مطمئن شوید که محافظ یا چند راهی به درستی عمل می‌کند و برق به خوبی به دستگاه می‌رسد. در نهایت اگر تمام موارد را انجام دادید و مشکل همچنان پابرجا بود با خدمات تعمیر تصفیه آب در شهرک اکباتان تماس بگیرید.

خاموش و روشن شدن مکرر دستگاه

یکی دیگر از مواردی باعث شکایت و مراجعه مشترکین به خدمات تصفیه آب در شهرک اکباتان می‌شود، خاموش و روشن شدن مکرر دستگاه است. دستگاه تصفیه آب در مرحله قبلی روشن نمی‌شد، اما اکنون دستگاه روشن شده است و مکرر خاموش و روشن می‌گردد. برای حل این مشکل نیز باید مرحله به مرحله بخش‌های مرتبط با این مشکل را بررسی کنید. هنگامی که دستگاه تصفیه آب شما خاموش و روشن می‌شود، احتمال قوی نوسان آب وجود دارد. شاید حتی مشکل از سمت بخش‌های کنترل فشار آب باشد. به همین دلیل باید سوئیچ کنترل فشار پایین و سوئیچ کنترل فشار بالا را نیز بررسی کنید. این دو سوئیچ مراقب فشار و نوسان آب ورود به دستگاه هستند. در صورتی که فشار آب از یک حدی پایین‌تر یا بالاتر رود، این دو سوئیچ دستگاه را خاموش خواهند کرد.

آب مزه خوبی ندارد

قطعا کسانی که از دستگاه تصفیه آب استفاده می‌کنند به دنبال استفاده از آبی با کیفیت هستند. آبی کیفیت دارد که مزه بسیار مناسب و بویی مطبوع داشته باشد. اما گاهی اوقات دستگاه تصفیه آب به خوبی عمل نمی‌کند و آب مزه خوبی ندارد. در این مواقع باید چند عامل را بررسی کنیم و در نهایت با خدمات تعمیرات دستگاه تصفیه آب دهکده المپیک تماس بگیریم. مزه بد آب به دلیل عملکرد بد یا خرابی فیلتر کربن و پست کربن است. در برخی از موارد نیز این مشکل میتواند ناشی از عملکرد نادرست یا درست قرار نگرفتن فیلتر ممبران در سر جای خود باشد.

دستگاه صدای زیادی دارد

دستگاه تصفیه آب در خانه مورد استفاده قرار میگیرد. به همین دلیل نوع خانگی ان نباید صدای زیادی بدهد. اما در برخی از موارد مشترکین با مراجعه به خدمات تعمیر تصفیه آب در شهرک اکباتان از صدای زیاد دستگاه خود شکایت دارند. برای حل مشکل صدای زیاد دستگاه باید در ابتدا ناحیه پمپ را مورد بررسی دقیق قرار دارد. همچنین این مشکل میتواند از فشار بالای ورودی آب به دستگاه باشد.

هوزینگ نشتی دارد

هوزینگ نیز بخش بسیار مهمی در سیستم دستگاه تصفیه آب است. برخی از کاربران با مراجعه به خدمات تعمیر تصفیه آب در شهرک اکباتان از نشتی هوزینگ خود شکایت دارند. با توجه به حجم بالای آب در هوزینگ، این بخش باید به خوبی سفت و بسته شده باشد. اما گاهی اوقات نشتی از این بخش میتواند به دلیل خوب بسته نشدن آب باشد. در موارد دیگری نیز این مورد میتواند ناشی از ترک در این بخش باشد. به هرحال این بخش بسیار مهم و حیاتی است و شما برای تعمیرات و رفع مشکل آن به یک متخصص نیاز دارید.

آب از دستگاه خارج نمی‌شود

طریفه کار دستگاه تصفیه آب بسیار مشخص است. آب وارد دستگاه می‌شود. پس از گذر از شیرهای مختلف به مخزن می‌رسد و سپس توسط فیلترها مورد تصفیه قرار میگیرد. سپس به کمک منبع تحت فشار آب به شیر خروجی هدایت می‌شود. و در اختیار مصرف کننده قرار میگیرد. اما گاهی اوقات درون دستگاه آب تصفیه بسیار زیادی وجود دارد. ولی به سمت شیرهای خروجی حرکت نمی‌کند. در این مورد باید مقصر اول را منبع تحت فشار دانست.

در برخی از موارد فشار این منبع تنظیم نیست و می‌بایست توسط متخصصین ما در واحد تعمیر تصفیه آب در شهرک اکباتان مورد تنظیم قرار گیر.د همچنین در برخی دیگر از موارد احتمالا این منبع سوراخ است و باعث می‌شود تا فشار به خوبی در به آب وارد نشود. یکی دیگر از دلایلی که باعث بروز این مشکل می‌شود گرفتگی در شیرهای خروجی است و در نهایت برای حل این مشکل میتوانید فیلترها را نیز بررسی کنید. مسدود بودن شیرها یا فیلترها از دیگر مواردیست که باعث بروز این مشکل می‌شود.

نتیجه گیری

دستگاه تصفیه آب یک دستگاه بسیار مهم و حساس است. از آنجا که این دستگاه با سلامت شما ارتباط مستقیمی دارد، در صورتی که به درستی نصب و راه اندازی نشود باعث بروز مشکلات جبران ناپدیری برای شما می‌شود. از این رو ما در خدمات تعمیر تصفیه آب در شهرک اکباتان به شما پیشنهاد می‌کنیم تا در صورت مشاهده مشکلات موجود در دستگاه حتما با کارشناسان ما تماس بگیرید. موفق باشید.

ورود به حساب کاربری