تلفن تماس

09127762963
021-44199684

شنبه تا پنج شنبه

ساعت 8 الی 20

تهران

وردآورد، انتهای خیابان امام حسین،خیابان عادلی شمالی،پلاک 7

تنظیم فشار مخزن دستگاه تصفیه آب

فهرست مطالب

مخزن دستگاه تصفیه آب از قطعات بسیار مهم دستگاه می باشد زیرا محل دخیره آب تصفیه شده است و هم چنین آماده ی مصرف برای مصرف کنندگان گرامی.
بنابراین در صورتیکه در ساخت این قطعه استانداردهای مربوطه رعایت نشود این امکان وجود دارد که موادی ناسازگار با بدن را تولید نماید.مخزن دستگاه تصفیه اب می بایست دارای استانداردهای ایمنی آب اشامیدنی wqa و nsf باشد
مخزن دستگاه تصفیه آب خانگی آنتی باکتریال و 3 لایه می باشد که لایه داخلی آن یک تیکه می باشد که از تجمع باکتری و انواع میکروب جلوگیری می کند.گنجایش این مخزن در بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی معمولا از 7 لیتر تا 16 لیتر معادل 4 گالن می باشد.هم چنین این مخزن دارای تاییدیه سازمان جهانی بهداشت NSF نیز می باشد.
این مخزن در طول شبانه روز وظیفه ذخیره نمودن آب تصفیه شده را داشته و به میزان 7 تا 12 psi فشار اولیه هوا در آن وجود داشته که پس از استفاده مداوم و به مرور زمان این فشار کاهش می یابد بنابراین بهتر است در همان ابتدا فشار هوای مخزن را روی 12psi تنظیم کرده تا برای مدت طولانی تری فشار داخل این مخزن در حد مطلوب باشد.

تنظیم فشار مخزن تصفیه آب

فشار کاری مخزن در زمانیکه مخزن پر شده است از آب تصفیه چیزی حدود 40psi می باشد که اطلاعات کامل و دقیق هر مخزن بروی آن درج شده است.در صورتیکه فشار مخزن پایین تر از میزان استاندارد آن باشد می بایست آب را تخلیه نموده و به وسیله ی یک تلمبه باد فشار آن را تنظیم کنید.
توجه داشته باشید که هنگام تنظیم فشار مخزن دستگاه تصفیه آب خانگی می بایست شیر روی سینک باز باشد تا آب اضافی آن خارج شود.

شرکت پاکاب 22 عرضه کننده انواع دستگاه تصفیه آب ,دستگاه تصفیه آب خانگی,تصفیه آب صنعتی با بالاترین کیفیت ممکن و مناسب ترین قیمت دستگاه تصفیه آب جهت خرید دستگاه تصفیه آب برای همگان با هر میزان بودجه ای.

ورود به حساب کاربری