تلفن تماس

09127762963
021-44199684

شنبه تا پنج شنبه

ساعت 8 الی 20

تهران

وردآورد، انتهای خیابان امام حسین،خیابان عادلی شمالی،پلاک 7

دستگاه تصفیه آب خانگی ایرانی چه ویژگی هایی دارد ؟

فهرست مطالب

حمایت از تولید ملی موضوعی است که حتی شده در حرف مدتهاست به آن پرداخته می شود.از طریق مطبوعات و رسانه ها نیز امکانش هست که همه ترقیب شوند تا محصولات داخلی مانند دستگاه تصفیه آب خانگی ایرانی را خریداری کنند.
در صنف تصفیه آب نیز علاقه به این موضوع از سمت بسیاری از مشتریان دیده می شود.افرادی که به رفع اقتصادی و مشکل بیکاری می اندیشند و تمایل دارند هر چند کم هم شده از محصولات داخلی در این کمپین خرید کنند.
برای اینگونه افراد اهمیت فراوانی دارد که دستگاه تصفیه آب خانگی ایرانی را خریداری کنند. عده ای از افراد نیز برای خرید دستگاه تصفیه آب ارزان به دنبال نوع ایرانی آن هستند.زیرا تصور می کنند اگر قیمت دستگاه تصفیه آب خارجی مانند تصفیه آب تایوانی,آلمانی یا غیره با قیمت تصفیه آب ایرانی یکی باشد همه به نوع خارجی آن روی می آورند.

به طور مختصر اگر بخواهیم بگوییم دستگاه های تصفیه آبی که در کشورمان به اسم ایرانی به فروش می رسند. تنها ممکن است بخشی از آنها ساخت ایران باشد و دیگر بخشهای آن ساخت کشور های چین و امارات و تایوان باشند که در ایران مونتاژ می شوند.ما مفتخریم که توانسته ایم در این صنف با چندین شرکت ایرانی که در حال تولید محصولاتی با کیفیت بالا و قابل رقابت با نوع وارداتی آن محصول فعالیت میکنند همکاری کنیم

شرکت پاکاب 22 عرضه کننده انواع دستگاه تصفیه آب ,دستگاه تصفیه آب خانگی,تصفیه آب صنعتی با بالاترین کیفیت ممکن و مناسب ترین قیمت دستگاه تصفیه آب جهت خرید دستگاه تصفیه آب برای همگان با هر میزان بودجه ای.

ورود به حساب کاربری