تلفن تماس

09127762963
021-44199684

شنبه تا پنج شنبه

ساعت 8 الی 20

تهران

وردآورد، انتهای خیابان امام حسین،خیابان عادلی شمالی،پلاک 7

اهمیت خدمات دستگاه تصفیه آب

فهرست مطالب

اهمیت خدمات دستگاه تصفیه آب

امروزه با توجه به اینکه بیشترین بهره گیری از اهمیت خدمات دستگاه تصفیه آب در منزل ها از رعایت و نکته های نگهداری از این وسیله که رابطه مستقیم با سلامتی افراد دارد بیش از پیش احساس می شود. با تکیه بر تجربیات چند ساله که در زمینه تصفیه آب داشته ایم با مشتریانی برخورد نموده ایم که متاسفانه نسبت به نکات مهم نگهداری از این دستگاه کم توجه و یا کاملا بی توجه بوده اند که این بی توجهی باعث ایجاد خطراتی برای سلامتی افراد خواهد شد.

یکی از مهم ترین نکته هایی که توسط خانواده ها و مصرف کنندگان در دستگاه تصفیه آب خانگی به بسیاری مشاهده می شود نبود توجه به زمان عوض کردن فیلتر دستگاه تصفیه آب می باشد. گاه اوقات بررسی دقیق می شود که فردی با شرکت تماس گرفته و افشا می کند بیش از دو سال می باشد که هیچ یک از فیلتر های دستگاه تصفیه آب را عوض نکرده است از آنجا که عمل تصفیه آب توسط فیلتر ها در دستگاه تصفیه آب دقیق انجام می شود اما بی توجهی کردن به زمان عوض کردن فیلتر ها علاوه بر اینکه با ابتکار عمل تصفیه کردن آب دیگر صحیح انجام نمی شود

بلکه مشکلاتی دیگر از جمله احتمال کثیف شدن آب خروجی را نیز بسیار بیشتر می کند. در همین نوع از اهمیت خدمات دستگاه تصفیه آب حتی اگر بهترین نوع دستگاه تصفیه آب خانگی و تجملی ترین آن را تهیه کرده باشید با بی اعتنایی کردن به زمان عوض کردن فیلتر ها و سرویس کردن آن آب خروجی و مصرفی از دستگاه تصفیه آب شما سالم و بهداشتی نخواهد بود.

از اهمیت خدمات دستگاه تصفیه آب بهترین زمان عوض کردن فیلتر ها

همانطور که در این بخش از اهمیت خدمات دستگاه تصفیه آب اشاره کردیم بهترین زمان تعویض از فیلتر ها مراحل مد نظر گرفته شده طی هر شش ماه یک بار و برای مراحلی که در خدمات دستگاه تصفیه آب بین 18 ماه تا 2 سال می باشد در این واسطه بهتر است بعد از 18 ماه عوض شوند تا قبلاز رسیدن به میزان ماکس مصرفی فیلتر ها به احتمال آلوده شدن آب خروجی دستگاه جلوگیری شود. در صورتی که ذره های فیزیکی آب مصرفی شما به وفور باشد و فیلتر مبتدی دستگاه شما یا همان فیلتر pp در پایین ترین زمان تغییر رنگ پیدا می کند و می توانید هر سه ماه یک بار اقدام به عوض کردن فیلتر pp اقدام نمایید که در این فیلتر قیمت بسیار پایینی تقریبا 5 هزار تومان است.

عوض کردن به موقع فیلتر ها از مراحل متفاوتی که در این مطالب اشاره کردیم از خسارت رساندن به فیلتر ها جلوگیری می نماید و در صورتی که فیلتر های مبتدی در زمان معین شده عوض نشود و همینطور باعث کوتاه مدت شدن عمر مصرف فیلتر ها می باشد که متناسب به بعضی از فیلتر های دستگاه از اهمیت خدمات دستگاه تصفیه آب و از قیمت بسیار بالاتری برخوردار می باشد. از همین رو که نمی توان بررسی دقیق زمان فیلتر ها را به دلیل متفاوت بودن میزان مصرف کردن آب توسط هر خانوار که به طور دقیق تعیین کرده و دوباره بر این نکات تاکید می نماییم که حتما این فیلترها را در زمان مشخصی که در این مقالات گفته ایم عوض بکنیم.

نکاتی نگهداری تصفیه آب خانگی

از دیگر نکته هایی که باید در نگهداری کردن دستگاه تصفیه آب خانگی باید به آن دقت لازم را نمود سرویس کردن دوره ای آن می باشد و تنظیم TDS یا همان مجموع کل مواد آلی و غیرآلی , خروجی آب بعد از هر یک بار عوض کردن فیلتر های دستگاه و نیز چک کردن مخزن ضد باکتری ها دستگاه که معمولا باید بعد از چند سال استفاده شده باید حتما عوض شود. قاعدتا مقدار مواد آلاینده آلی و غیر آلی آب باید بعد از عوض کردن فیلتر ها باید توسط سرویس کار  حتما تنظم شود  تا در حیطه غیر واقع قرار گیرد

در صورتی که مجموع کلی مواد آلی و غیر آلی محلول آب پایین باشد آب خروجی چکیده شده که برای سلامتی بسیار ضرر دار خواهد بود و نیز در صورتی که اندازه میزان آن بالاتر رود میزان نمک های آب بالا بوده و برای سلامتی نیز مضر می باشد در نتیجه با قرار  این مواد آلاینده محلیولی آب در محدوده ایی غیر واقع امری بسیار بسیار مهم می باشد که نباید از آن غافل شد و بی اعتنایی کردن به آن از نوع کار آمدهای دستگاه تصفیه آب کاهش خواهد یافت. همینطور برای تنظیم میزان مجموع مواد آلاینده دستگاه تصفیه آب از وسیله ای به نام TDS متر استفاده می شود که میزان مواد محلولی آب را نیز مشخص می کند.

رایج ترین نوع دستگاه تصفیه آب خانگی که مورد استفاده قرار می گیرد، بر اساس روش عبور مایعات نانو یا گازها از غشا برای حرکت از محیط کم غلظت به محیط غلیظ تر عمل کرده و قطعا در زیر سینک آشپزخانه قرار گرفته می شود. برای اطلاعات بیشتر از نوع این خدمات می توانید در قسمت درباره ما و تماس با ما در ارتباط باشید

ورود به حساب کاربری