تلفن تماس

09127762963
021-44199684

شنبه تا پنج شنبه

ساعت 8 الی 20

تهران

وردآورد، انتهای خیابان امام حسین،خیابان عادلی شمالی،پلاک 7

مزایا و معایب دستگاه تصفیه آب

فهرست مطالب

مزایا و معایب دستگاه تصفیه آب

از مزایا و معایب دستگاه تصفیه آب مدل های مختلف دستگاه تصفیه آب را از نظر روش تصفیه و نیز محل نصب و اینکه هر کدام چه مزایا و معایبی دارند را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهیم و در آخر با توجه به شناخت کلی که نسبت به مدل ها و رویکرد های دیگر تصفیه هر یک از این وسیله ها را بدست آورده ایم و بتوانیم تحسین برانگیز ترین این نوع دستگاه ها که دارای بهترین و کامل ترین از دستگاه تصفیه مناسب در بین مدل های دیگر می باشد را بتوانیم مورد حلاجی قرار بدهیم .

انتخاب مدل های دستگاه تصفیه آب می تواند کمک زیادی را در روال انتخاب و خرید نام برند تصفیه آب شما وجود داشته باشد. قاعدتا ما تا زمانی که ندانیم کدام مدل از دستگاه های تصفیه آب خانگی مورد نیاز ما می باشد نمی توانیم میان مدل های مختلف دستگاه تصفیه آب خانگی و برندهای بسیار بیشتر آن انتخاب درست و خوبی داشته باشیم . مدل های دستگاه تصفیه آب خانگی که تا امروز ارائه شده متنوع می باشد و شاید در آینده نیز مدل های دیگری ساخته و ارائه شود البته در اینجا به مدل های مرسوم تر که به راحتی قابل دسترس هستند اشاره می کنیم و از مدل های دستگاه تصفیه آب خانگی که به شیوه های دیگر آب را تصفیه می نمایند صرف نظر می کنیم .

همان طور که از موضوع این مطلب مشخص شده است این روند دارای تحلیل و مدل های مختلف دستگاه تصفیه آب و رویکرد های تصفیه آب هر یک از این دستگاه ها می باشد و نه برند های دستگاه تصفیه آب ,
در ابتدا همیشه باید مدل های مختلف دستگاه تصفیه آب معمولی و در دسترس را از نظر شرایط مصرف ، از مزایا و معایب دستگاه تصفیه آب را مورد بررسی قرار می دهیم .

مزایا و معایب دستگاه تصفیه آب پارچی

از انواع دستگاه های تصفیه آب پارچی یک دستگاه تصفیه آب با قیمت ارزان بوده که در ابعاد مختلف به مقیاس 3،5،9 لیتری در بازار ها عرضه می باشد. در مدت زمان عوض کردن فیلتر دستگاه تصفیه آب پارچی به تدریج بعد تولید 300 لیتر آب تصفیه شده و یا هر 4 ماه یکبار می باشد.

نکته هایی برای استفاده از این پارچ برای تصفیه آب

دستگاه تصفیه آب پارچی همیشه فقط متناسب برای تصفیه آب های لوله کشی می باشد از این رو جهت استفاده از آب های زیر زمینی، آب چاه و یا رودخانه از آن ها استفاده ننمایید. و همینطور اگر بیش از 3 روز قصد این را دارید که از پارچ تصفیه آب استفاده نکنید حتما فیلتر را از پارچ استخراج کرده و آن را بشورید و درون آن محفظه پلاستیک نگهداری کنید.

  •  اگر به تازگی از پارچ تصفیه آب خریداری می کیند بهتر است دوباره پارچ را از آب پر و دوباره خالی کنید.
  •  از ریختن آب جوش به درون این پارچ حتما خودداری کنید.
  •  دستگاه تصفیه آب پارچی از توانایی حذف بخشی از میکروب ها و باکتری های بی خود در آب را دارد.

مضرات دستگاه‌های تصفیه آب

از دستگاه‌ های تصفیه آب غیر استاندارد از مواد ناسالم در استفاده از فیلتر های تصفیه خود استفاده می‌کنند که نه تنها آن میکروب ها را از آب به خوبی تصفیه نمی‌کند بلکه خود منبع تولید مواد شیمیایی در آب هستند. بیشتر انتقادی که به دستگاه تصفیه آب می‌شود، به این موارد باید دقت نمود:

دستگاه‌ های تصفیه آب غیر استاندارد و نا سالم همه مواد معدنی آب مانند منیزیم و کلسیم آب را نابود می کند , دستگاه‌ های تصفیه آب بی کیفیت به خوبی نمی‌توانند همه رسومات و مواد شیمیایی آب را حذف کنند

  • نیاز به تعمیر و نگهداری زیادی دارند
  • از فیلترهای بی کیفیت استفاده می‌شوند
  • برق بسیار زیادی را مصرف می‌کنند.

همه ی این مشکلات را می‌توان با خرید یک دستگاه تصفیه آب یا با نام برند اعتبار و از فروشگاه‌های قانونی رفیع نمود. زیرا شرکت‌های بزرگ و با اعتبار تولید کننده دستگاه تصفیه آب خانگی ضمن استفاده از بهترین و با مناسب ترین فیلترها، هزینه‌ های مشتریان را کنترل بر مصرف برق ، طولانی ‌تر کردن دوره استفاده کردن از فیلترها ، اضافه کردن فیلتر های اسیدی و مواد معدنی به دستگاه و… افراشته نموده‌اند.

خرید تصفیه آب با بهترین قیمت

شرکت پاکاب22 به عنوان نماینده فروش دستگاه های تصفیه آب خانگی، از مرکز وارداتی بهترین دستگاه تصفیه آب به طور مستقیم از خود شرکت می باشد. این شرکت سابقه ی زیادی در ارائه انواع دستگاه تصفیه کن های اصل و با کیفیت دارد و بهترین قیمت این دستگاه تصفیه آب را به مشتریان خود عرضه می دهد.

همچنین خدمات پس از فروش همیشگی نیز برای شما قرار میگرید تا خیالتان بابت از عوض کردن فیلتر ها و پیشامدها در دستگاه راحت شود. ارسال و نصب کردن دستگاه از طرف شرکت بدون هیچ گونه و هزینه ای خواهد بود و پس از نصب نیز با کیفیت آب خروجی آن توسط کارشناسان آزمایش خواهد شد تا از کیفیت آن مطمئن شوید. برای خرید دستگاه تصفیه آب با بهترین قیمت ، از پاکاب22 مناسب ترین مورد برای شما خواهد بود. برای اطلاعات بیشتر از این نوع دستگاه ها و محصولات در قسمت درباره ما و تماس با ما در ارتباط باشید.

ورود به حساب کاربری