تلفن تماس

09127762963
021-44199684

شنبه تا پنج شنبه

ساعت 8 الی 20

تهران

وردآورد، انتهای خیابان امام حسین،خیابان عادلی شمالی،پلاک 7

تصفیه آب در شهرک سرو آزاد | تعمیر و فروش انواع تصفیه آب 09127762963

فهرست مطالب

راهنمای تصفیه آب در شهرک سرو آزاد

در این نوشته قصد داریم تا راهنمای کامل در خصوص تصفیه آب در شهرک سروآزاد (سروآزاد) را برای شما شرح دهیم . تا پایان این مقاله با پاکاب 22 همراه باشید. آزاد شهر یا همان شهرک سرو آزاد جزو ناحیه 4 منطقه 22 تهران می باشد. وسعت این شهرک که در غرب تهران قرار دارد، 652/36 كيلومتر مربع مي باشد. محدوده فعلی شهرک سرو آزاد از شمال به بزرگراه شهید همت، از جنوب به آزاد راه تهران- کرج، از شرق به پارک جنگلی چیتگر و از غرب به بلوار دانش و انتهای باغ گیاه شناسی منتهی می شود.

آشامیدن  آب سالم و پاک سبب می شود که انسان عمر طولانی تری داشته و کمتر به بیماری های مختلف دچار شود. یکی از بحران ها در دنیای کنونی تامین آب آشامیدنی سالم است، به ویژه در کشور ایران با توجه به شرایط اقلیمی که دارد تصفیه آب یک نکته  حیاتی است، به طور مثال در شهر بزرگ تهران، تصفیه آب در شهرک سرو آزاد  (سروآزاد) مسئله ای است که دغدغه مردم این منطقه محسوب می شود، اما استفاده از دستگاه تصفیه آب در شهرک سرو آزاد (سروآزاد) مناسب می تواند این مشکل را برای همیشه رفع کند.

آلودگی آب شهری و لزوم استفاده از دستگاه تصفیه آب

دغدغه آلودگی آب شهری با توسعه صنایع،  مصرف کودهای شیمیایی، افزایش جمعیت و کمبود ذخایر آبی بیشتر شده است. رها سازی فاضلاب صنعتی به ویژه در مناطق غربی تهران و همچنین افزایش آلودگی خاک در اثر استفاده از کودهای شیمیایی باعث می شود. که محیط زیست و به دنبال آن آب مصرفی شهرها آلودگی بیشتری داشته باشد.

از آنجایی که آب شرب اکثر مناطق تهران از نظر کیفی یکسان نیست، به ویژه تصفیه آب در مناطق غربی تهران و تصفیه آب در شهرک سرو آزاد (سروآزاد)  همواره دغدغه مردم این منطقه بوده است. توصیه می شود با استفاده از دستگاه تصفیه آب، تامین آب سالم برای خانواده را در اولویت امور قرار داد. امروزه تصفیه آب در شهرک سرو آزاد( تصفیه آب در شهرک گلستان)  یک مرحله لاینفک از تامین آب پاک است. برای این که نیاز ضروری به تصفیه آب شهری را بیشتر درک کنید باید آلاینده های موجود در آن بشناسید. این آلاینده ها شامل موارد زیر خواهد بود:

  • – آلاینده‌های آلی.
  • – پاتوژن.
  • – مواد غذایی و پسماند کشاورزی.
  • – مواد جامد معلق و رسوبات (آلی و غیرآلی).
  • – آلاینده‌های غیرآلی (انواع نمک‌ها و فلزات).
  • – آلاینده‌های حرارتی.
  • – آلاینده‌های رادیواکتیو.

حذف آلاینده توسط دستگاه تصفیه آب

منظور از حذف آلایند از آب آشامیدنی این نیست که تمامی آلاینده های ذکر شده در این منطقه وجود دارد. اما احتمال وجود هریک از این آلاینده ها مسئله تصفیه آب در سرو آزاد ( تصفیه آب در چیتگر شمال) را جدی تر می سازد. در حال حاضر فاضلاب های شهری، صنایع غذایی، کشتارگاه ها، صنایع کاغذ و … از جمله صنایعی هستند که درصد قابل توجهی ترکیبات آلی به صورت معلق، کلوئیدی و حل شده به آب شرب وارد می سازند. اضمحلال این مواد در آب توسط باکتریها باعث می شود که اکسیژن آب کاهش پیدا کنند. همین مسئله کاهش اکسیژن در آب یک مسئله جدی برای حیات انسان امروزی است.

خرید دستگاه تصفیه آب در شهرک سروآزاد

در صورتی که موفق به خرید دستگاه تصفیه آب در شهرک سروآزاد (سروآزاد)  شوید، در واقع یک سرمایه گذاری طولانی مدت را انجام داده اید. خرید آب تصفیه شده معدنی به مراتب هزینه بیشتری از نصب یک دستگاه تصفیه آب خواهد داشت. ضمن این که استفاده از دستگاه تصفیه آب نامحدود و دائمی است.

بهترین راه برای تصفیه آب در شهرک سروآزاد با توجه به جمعیتی که در این منطقه ساکن است. استفاده از دستگاه تصفیه آب است، در این دستگاه ها که غالبا به روش اسمز معکوس عمل می کنند. تمامی آلاینده های آب از آن جدا شده و در مرحله آخر فیلتراسیون مواد معدنی لازم و مفید برای بدن از جمله کلسیم و منیزیوم به آب وارد می شوند. به این ترتیب نگرانی بابت حذف مواد آلی مفید از آب وجود نخواهد داشت.

بیماری های مرتبط با آب آلوده

استفاده از دستگاه تصفیه آب در شهرک سروآزاد  (سروآزاد) ( دستگاه تصفیه آب در شهرک آزادی) به معنی مصون ماندن از خطر ابتلا به بیماریهای مرتبط با آب آلوده است. تحقیقات نشان میدهد که بیماری های زیادی در اثر مصرف طولانی مدت آب آلوده در انسان ایجاد می شود. که از آن میان می توان به اسهال، حصبه، وبا، هپاتیت و تراخم اشاره کرد. این بیماری های مستقیما با مصرف آب آلوده به انسان سرایت میکنند و بیماری هایی چون مشکلات قلبی و تنفسی، سرطان خون، سرطان معده، مشکلات باروری و … در اثر استفاده طولانی مدت از آب آلوده مشکلات جدی هستند که نگرانی ابتلا به آنها در انسان وجود دارد.

استفاده از دستگاه تصفیه آب در شهرک سروآزاد  می تواند با پاکیزه نمودن آب شرب، تضمین سلامت و عمر طولانی انسان در جامعه امروز باشد. ضمن این که صرفه جویی در هزینه ها را به دنبال دارد و با یک بار خرید دستگاه تصفیه آب در شهرک سروآزاد (سروآزاد)  می توان به صورت نامحدود از آن استفاده کرد.

تصفیه آب در شهرک سروآزاد نیز با توجه به مواردی که اعلام کردیم با استفاده از نصب دستگاه تصفیه آب در خانه ها دیگر مسئل مهمی نیست. و مردم منطقه با وجود چنین دستگاه هایی قادر به تامین آب شرب سالم برای خانواده خواهند بود.

سخن پایانی در خصوص دستگاه تصفیه آب در شهرک سروآزاد

مسئله پاکیزگی و تمیز بودن آب امروزه یک دغدغه جهانی است. همانطور که می دانید در دنیای امروز تامین آب شرب سالم برای خانواده ها و مصارف شهری به یک بحران تبدیل شده است. در کلان شهر بزرگی چون تهران برای تامین کیفیت آب شرب می توان با استفاده از دستگاه تصفیه آب این دغدغه را از حالت بحرانی خارج کرد. بنابراین توصیه می شود برای تامین آب سالم در مناطق غربی تهران و همچنین تصفیه آب در شهرک سروآزاد (سروآزاد) از دستگاه تصفیه آب توسط ساکنین استفاده شود.

در صورت خرابی دستگاه تصفیه آب خانگی یا نیمه صنعتی، برای درخواست سرویس تصفیه آب یا تعمیر دستگاه خود میتوانید هر ساعت از شبانه روز با کارشناسان شرکت پاکاب تماس بگیرید. تمام کارشناسان ما در تلاش هستند تا حد ممکن به صورت تلفنی اقدام به رفع مشکل نمیاند. هر صورت عدم رفع ایراد مورد نظر اقدام به مراجعه حضوری در محل شما و رفع ایراد دستگاه تصفیه آب خواهند نمود.

ورود به حساب کاربری