تلفن تماس

09127762963
021-44199684

شنبه تا پنج شنبه

ساعت 8 الی 20

تهران

وردآورد، انتهای خیابان امام حسین،خیابان عادلی شمالی،پلاک 7

تصفیه آب در صادقیه | تعمیر و فروش انواع تصفیه آب 09127762963

فهرست مطالب

تعمیرات تصفیه آب در صادقیه

دستگاه تصفیه آب یکی از وسایل جدانشدنی از خانه و آشپزخانه ما ایرانیان می‌باشد. اگر شما هم مثل خیلی از هموطنان به فکر سلامت خانواده خود هستید، احتمالا برای مقابله با برخی از املاح مزاحم آب به فکر استفاده از دستگاه تصفیه آب افتاده‌اید. شاید حتی از این دستگاه استفاده می‌کنید، اگر در صادقیه تهران زندگی میکنید حتما موضوع تعمیر دستگاه تصفیه آب در صادقیه برایتان مهم میباشد.

دستگاه تصفیه آب وسیله بسیار مهمی می‌باشد. اما استفاده از آن گاهی اوقات با چالش‌هایی همراه بوده. گاهی اوقات این دستگاه به دلیل مقدار بالای املاح آب با خرابی و مشکل رو به رو می‌شود و شما نیاز به تعمیرات دستگاه تصفیه آب دارید، امروز در این مقاله قصد داریم تا به تعمیر دستگاه تصفیه آب در صادقیه بپردازیم. اگر شما هم ساکن صادقیه تهران هستید، یا در غرب تهران سکونت دارید، پیشنهاد می‌کنم تا انتهای این پست با ما همراه باشید.

صادقیه تهران یکی از محله های غرب تهران به شمار میرود؛ این محله در قبل از انقلاب به آریا شهر معروف بود و بعد از انفلاب به صادقیه تغییر نام پیدا کرد. این محله در منطقه 2 شهرداری تهران قرار دارد. به دلیل وجود پایانه های حمل نقل و مترو یکی از پر تردد ترین مناطق غرب تهران به حساب می آید.

دسترسی به آب آشامیدنی پاک در این مناطق که تردد زیاد داشته و مسافرین زیادی در خود دارد از الزامات به حساب می آید. به همین دلیل شرکت های اب و فاضلاب و همچنین شهرداری ها با همکاری با هم در تلاش هستند تا با استفاده از دستگاه های تصفیه آب صنعتی و آب پاک و تصفیه شده در اختیار این تعداد مسافر قرار بدهند.

لزوم استفاده از دستگاه تصفیه آب

یکی از مزایای بسیار مهم این منطقه از تهران اینست که دسترسی آسان به بیشتر مناطق تهران هب وسیله مترو، تاکسی و خطوط اتوبوش بی آر تی امکان پذیر میباشد. به همین دلیل افراد زیادی در تهران تلاش میکنند تا در ان مناطق زندگی کنند؛

هرچقدر میزان جمعیت در این مناطق زیاد باشد نیاز به تصفیه آب خانگی بیشتر شده. و همچنین نیاز بوده که  از سرویس و تعمیر دستگاه تصفیه اب در صادقیه بهره مند شوند.

شرکت پاکاب22 یکی از شرکت هایی میباشد که در زمینه تعمیرات دستگاه تصفیه آب در غرب تهران فعالیت دارد. یکی از مناطق تحت پوشش این شرکت در خصوص تعمیر دستگاه تصفیه آب منطقه صادقیه تهران است.

محله صادقیه تهران به دلیل داشتن مراکز خرید مختلف روزانه پذیرای مهمانان زیادی از بخش های مختلف تهران به این مراکز خرید هستند. تراکم جمعیت در مکان هایی که دارای مراکز خرید هستند بیشتر از سایر محله ها می باشد. در کنار مراکز خرید در محبه صادقیه وجود بوستان ها و مراکز تفریحی مهم باعث شده تا این منطقه از مناطق مهم تهران به شمار بیاید.

لزوم دسترسی به خدمات تعمیرات تصفیه آب در صادقیه به دلیل داشتن تراکم جمعیتی بالا جزو الزامات به حساب می آید. در صورتی که در محله صادقیه زندگی میکنید و دارای دستگاه تصفیه آب خانگی هستنید. پییشنهاد میشود جهت سرویس و نگهداری دستگاه تصفیه آب حتما از تجربه متخصصان شرکت پاکاب 22 استفاده نمایید.

 

تعمیرات دستگاه تصفیه آب

دستگاه تصفیه آب شهری از بخش‌های مختلفی تشکیل می‌شود؛ با توجه به مدل و ظرفیت آن‌ها، اجزای تشکیل دهندشان نیز متفاوت میباشد؛ برای مثال برخی از آن‌ها یک و برخی دیگر 3 مخزن را در خود جای داده‌اند. هرچه تعداد اجزای تشکیل دهنده یک دستگاه افزایش یابد، احتمال خرابی ان دستگاه نیز افزایش پیدا می‌کند.

برخی از دستگاه‌ها در بازه‌های زمانی مشخص و دقیق نیاز به تعمیرات و سرویس دوره‌ای دارند که اینکار باید توسط یک شخص متخصص انجام بپذیرد؛ البته همیشه نیاز شما به یک تعمیرکار دستگاه فقط برای تعمیرات دستگاه تصفیه آب نیست؛بلکه شما باید برای تنظیماتی نیز به آن‌ها مراجعه کنید؛ بهترست تا تعمیرات دستگاه را به شخصی که نزدیک به محل سکونت شماست بسپارید. برای مثال اگر ساکن صادقیه هستید بهتر است تا از خدمات تعمیر دستگاه تصفیه آب در صادقیه استفاده نمایید.

برخی از دلایل خرابی دستگاه

همه دستگاه‌های تصفیه آب به یک دلیل خراب نمی‌شوند. تعداد این دستگاه‌ها متنوع و مشکلاتشان نیز متنوع میباشد. به همین دلیل برای اطلاع از نوع خرابی دستگاه تصفیه آب بهتر است تا با دیدی باز آن را بررسی کنیم. در این بخش برخی از دلایل خرابی دستگاه تصفیه آب را با شما کاربران عزیز به اشتراک خواهیم گذاشت.

قطع شدن آب خروجی

منظور از آب خروجی، آبی می‌باشد که از بخش خروجی دستگاه به دست مصرف کننده می‌رسد. یکی از مشکلات شایعی که در دستگاه‌های تصفیه آب به چشم می‌خورد قطع شدن آب خروجی می‌باشد. دلایل مختلفی پشت این قضیه وجود دارند که در پایین به آن‌ها اشاره کرده‌ایم. شما نیز اگر با این مشکل رو به رو شدید پیشنهاد می‌کنیم تا حتما به تعمیرات دستگاه تصفیه آب در صادقیه مراجعه نمایید.
• بسته بودن شیر ورودی؛
• بسته بودن شیر فشار روی پمپ؛
• فشار هوای مخزن تحت فشار مناسب نیست؛
• شیر برقی حراب است؛
• فیلترهای اولیه با مشکلی رو به رو بوده؛
• فیلتر نهایی با مشکلی رو به رو است؛
• ناتوانی پمپ تغذیه؛
• گرفتگی و انسداد شیر؛

خروج آب با فشار کم

در برخی از دستگاه‌ها آب از بخش خروجی خارج می‌شود؛ اما فشار این خروجی بسیار کم است. به همین دلیل صاحبین دستگاه بر این باورند که مشکلی در دستگاه تصفیه وجود دارد. اگر شما نیز با این مشکل رو به رو هستید پیشنهاد می‌کنیم تا به تعمیرات دستگاه تصفیه آب در صادقیه مراجعه نمایید. در پایین برخی از مشکلات رایج را برای شما شرح داده‌ایم.
• فشار هوا در منبع تحت فشار کافی نیست.
• گرفتگی فیلتر کربن.
• گرفتگی شیر بهداشت.
• فشار نامناسب PSI.
• و برخی دلایل دیگر.

نشتی و چکه در دروپوش هوزینگ

یکی دیگر از مشکلات رایجی که صاحبین دستگاه‌ها آن را گزارش می‌کنند نشتی و چکه کردن است. گاهی اوقات این نشتی آنقدر زیاد و خطرناک نیست. اما در برخی از موارد نشتی میتواند صدمات جدی به دستگاه و فضای اطراف خود مثل کابینت‌ها وارد آورد. به همین دلیل اگر شما نیز با این مشکل رو به رو هستید ما پیشنهاد می‌کنیم تا حتما از تعمیر دستگاه تصفیه آب در صادقیه استفاده نمایید؛ در پایین برخی از دلایل نشتی و چکه کردن دروپوش هوزینگ را برای شما توضیح داده‌ایم.
• در پوش به خوبی بسته نشده است.
• اورینگ‌ها در جای مناسب قرار ندارند.
• قطعات معیوب است.

طعم و بوی نامطبوع آب تصفیه شده

طعم و بوی نامطبوع نیز یکی دیگر از شکایت‌های صاحبین دستگاه‌ها می‌باشد. مشتریان پول زیادی را صرف خرید دستگاه می‌کنند تا از عطر و طعم آب لذت ببرند. اما با رخداد چند مشکل کوچک، این حس لذت از آن‌ها گرفته می‌شود. در مورد دستگاه تصفیه آب میتوانید با بررسی چند مورد کوچک به راحتی مشکل طعم و بوی نامطبوع آب را برطرف نمایید. اگر شما هم با این مشکل رو به رو هستید، پیشنهاد می‌کنم تا به خدمات تعمیرات دستگاه تصفیه آب در صادقیه مراجعه نمایید. در پایین شما را با برخی از این مشکلات رو آشنا خواهیم کرد؛
• کهنه بودن فیلتر کربنی در پس و پیش؛
• کهنه بودن فیلتر ممبران؛
• مسدود بودن خروجی فاضلاب؛
• نامرغوب بودن فیلتر؛
• سختی آب کمتر از حالت نرمال است؛

کار نکردن پمپ

پمپ نقش بسیار مهمی را در فیلترها ایفا می‌کند. به همین دلیل خرابی پمپ نیز یکی از مشکلات شایع در دستگاه‌های تصفیه آب می‌باشد. در پایین شما را با برخی از موارد مربوط به این مشکل آشنا خواهیم کرد؛
• ترانس سوخته ؛
• فشار آب ورودی کم است
• کلیذ قطع فشار بالا یا پایین معیوب میباشد
• پمپ سوخته

پمپ خاموش روشن می‌شود؛
گاهی اوقات پمپ کار می‌کند اما بصورت مداوم خاموش و روشن می‌شود. در پایین برخی از دلایل این مشکل را برایتان شرح داده‌ایم؛
• فشار ورودی به سیستم کم میباشد
• فیلترهای اولیه مسدود بوده
• کلید قطع فشار بالا یا پایین معیوب میباشد
• باد مخزن تخلیه شده
• زانویی خراب میباشد

تعمیر دستگاه تصفیه آب در صادقیه

صادقیه یکی از مناطق پر جمعیت تهران در غرب استان تهران می باشد. تعمیر دستگاه تصفیه آب در این منطقه خیلی مهم است. در این منطقه به دلیل سختی بالای آب استفاده از دستگاه تصفیه آّب ضروری است؛ بنابر این توصیه میشود تا جهت جلوگیری از نفوذ آلودگی موجود در آب به بدن در این مناطق از دستگاه آب تصفیه کن استفاده نمایید. ضروری است تا افراد جهت تعمیر دستگاه تصفیه آب در صادقیه به مراکز مجاز جهت تعمیر مراجعه کنند.

مراجعه به مراکز مجاز تعمیر دستگاه تصفیه آب باعث افزایش طول عمر دستگاه آب میشود.اگر در منطقه صادقیه زندگی میکنید و به دنبال تعمیر تصفیه آب هستید میتوانید با ما تماس بگیرید.

شرکت پاکاب 22 از جمله شرکت هایی است که در منطقه صادقیه اقدام به ارائه خدمات تعمیر و سرویس دستگاه تصفیه آب می نماید.

 

نتیجه گیری

دربالا با برخی از مشکلات و مواردی که نیاز شما را به تعمیر دستگاه تصفیه آب در صادقیه ایجاد می‌کند آشنا شدیم. البته ذکر این نکته نیز بسیار لازم است که همیشه دستگاه شما نیازی به تعمیر ندارد. گاهی اوقات عدم نصب مناسب دستگاه یا سایر موارد ریز و جزئی میتواند باعث ایجاد یک مشکل در دستگاه تصفیه آب شما شود؛ ما برای حل این مشکلات و بهبود عملکرد دستگاه تصفیه آبتان به شما پیشنهاد می‌کنیم تا از خدمات تعمیرات دستگاه تصفیه آب در صادقیه استفاده نمایید؛ همکاران ما در تعمیرات دستگاه تصفیه آب در صادقیه با بهترین کیفیت آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می‌باشند.

ورود به حساب کاربری