تلفن تماس

09127762963
021-44199684

شنبه تا پنج شنبه

ساعت 8 الی 20

تهران

وردآورد، انتهای خیابان امام حسین،خیابان عادلی شمالی،پلاک 7

تعمیرات تصفیه آب در دهکده المپیک| فروش و تعمیر تصفیه آب 09127762963

فهرست مطالب

تعمیرات تصفیه آب در دهکده المپیک

تعمیرات دستگاه تصفیه آب در دهکده المپیک.آب مایعی به ظاهر ساده اما بسیار مهم در زندگی انسان‌هاست. بشر شاید بتواند چند روزی را بدون غذا زنده بماند اما زندگی کردن بدون آب بیش از یک روز کار محالیست.  این ماده مهم در زندگی مردم جایگاه بسیار مهمی دارد. اما گاهی اوقات وجود برخی مواد و املاح مزاحم در آب میتواند سلامتی انسان‌ها را به خطر بی‌اندازد. به همین دلیل دستگاه تصفیه آب تولید شد. این دستگاه با توجه به کارایی بالایی که دارد، احتمالا پس از مدتی نیاز به تعمیر یا تنظیمات خاصی داشته باشد. به همین دلیل امروز ما در این مقاله قصد داریم تا شما را با خدمات مجموعه خود یعنی خدمات تعمیر تصفیه آب در دهکده المپیک آشنا کنیم. پس تا پایان با ما همراه باشید.

علت‌های خرابی تصفیه آب چیست؟

اولین قدم در حل یک مساله ، پیدا کردن آن موضوع است. اگر شما توانایی لازم در شناسایی مساله را نداشته باشید، به احتمال قوی در حل مشکل نیز موفق نخواهید بود. همکاران ما در بخش تعمیر تصفیه آب در دهکده به خوبی با مشکلات تصفیه آب آشنا هستند. به همین دلیل قصد داریم تا در این بخش شما را با تعدادی از مشکلات مرسوم و پرتکرار برای این وسیله آشنا کنیم.تصفیه آب در دهکده .

تصفیه آب کار نمی‌کند

یکی از دلایلی که باعث می‌شود تا شما نیاز به خدمات تعمیر تصفیه آب در دهکده المپیک داشته باشید، کار نکردن آن است. این مساله علت و دلایل مختلفی دارد. در نگاه اول شاید بسیار ساده به نظر برسد، اما این مورد میتواند از عدم آشنایی شما با سیستم آن باشد. برخی از دستگاه‌های تصفیه به کلید خاموش / روشن مجهز هستند. به همین دلیل احتمالاً شما از وجود این کلید بی اطلاعید و به همین دلیل نتوانستید تصفیه آب را روشن کنید. پس بهتر است در قدم اول وضعیت کلید دستگاه را بررسی کنید. در صورتی که تصفیه آب را درحالت روشن قرار دادید اما برق به آن وارد نشد، باید به سراغ منبع تغذیه بروید. ابتدا آدابتور دستگاه را بررسی کنید. تعمیرات تصفیه آب در دهکده المپیک

اگر آداپتور یا سیستم برق منزل نیز مشکلی نداشت، احتمالا مشکل از سیم پیچی‌های دستگاه می‌باشد. از آنجایی که این بخش بسیار حساس است، شما باید از خدمات ما در تعمیر تصفیه آب در دهکده المپیک استفاده کنید. اما اگر برق به خوبی وارد سیستم شما شد و همچنان مخزن تصفیه آب خالی بود باید به سراغ موارد دیگری بروید. آب برای ورود به مخزن ابتدا می‌بایست از یک شیر ورودی عبور کند. در صورتی که آب وارد مخزن نشد، باید وضعیت شیر آب ورودی را بررسی کنید. اگر شیر استه است آن را باز کنید. در صورتی که شیر را باز کردید اما همچنان آب وارد مخزن نشد، باید فشار آب ورودی را بررسی کنید. برخی از  تصفیه آب به سیستم اسمز معکوس مجهز هستند، به همین دلیل با فشار آب پایین کار نمی‌کنند.تعمیرات تصفیه آب در دهکده المپیک.

نشتی آب و حل مشکل توسط تعمیر دستگاه تصفیه آب در دهکده المپیک

موضوع نشتی از جمله مواردیست که بسیار به خدمات تعمیر تصفیه آب در دهکده المپیک گزارش می‌شود. اگر در هنگام ورود به آشپزخانه خود با مقدار بسیار زیادی آب رو به رو شدید، بدان معناست که شما با موضوع نشستی آب رو به رو هستید. برای این منظور ابتداً باید اتصالات تصفیه آب خود را بررسی کنید. مطمئن شوید که حتما شیلنگ‌ها و سایر اتصالات به خوبی در جای خود قرار دارند. در صورتی که با بررسی شیلنگ‌ها مساله حل نشد، فرصت را از دست ندهید و با خدمات تعمیر تصفیه آب در شهرک صدرا  تماس بگیرید. اگر مشکل نشستی آب شما به سرعت حل نشود، میتواند مشکلات بیشتری را برای دستگاه یا حتی سرویس کابینت و آشپزخانه شما به وجود بیاورد.تعمیرات دستگاه تصفیه آب در شهرک صدرا.

بوی و طعم بد آب

کسانی که از تصفیه آب استفاده می‌کنند، به دنبال استفاده از آبی با کیفیت و سالم هستند. اما برخی از اوقات وجود ناخالصی‌هایی در آب موجب به وجود آمدن بوی بد و طعمی ناخوشایندی در آب می‌شود. البته این مشکل به این آسانی شناسایی و حل نخواهد شد. هر بو یا طعمی که در آب احساس کردید، بیانگر وجود ناخالصی متفاوتی است. برای مثال درصورتی که در آب بوی تخم مرغ گندیده احساس کردید، یعنی در آب مصرفی شما عنصر هیدروژن سولفید وجود دارد. اگر آب مصرفی مزه فلز را احساس کردید، بدان معناست که آب حاوی مقادیری جیوه، مس، آرسنیک یا حتی آهن می‌باشد. از آنجایی که این مشکل بسیار مهم است، ما پیشنهاد می‌کنیم تا سریعاً با تعمیر تصفیه آب در دهکده المپیک تماس بگیرید و حل این مشکل را به متخصصین ما بسپارید.

سریز شدن آب و حل مشکل توسط تعمیر تصفیه آب در دهکده المپیک

یک تصفیه آب را در نظر بگیرید، عملکر این سیستم کاملا واضح است. هنگامی که آب از شیر ورودی خارج می‌شود، به مخزن وارد شده و پس از مدتی مخزن را پر می‌کند. پس از پر شدن مخزن، تصفیه آب به شیر ورودی دستور می‌دهد تا جریان ورود آب را قطع کند. به این ترتیب آب به اندازی کافی در مخزن قرار خواهد گرفت. اما گاهی اوقات این سیکل به خوبی انجام نمی‌شود. یعنی پس از پر شدن مخزن و دستور به مخزن، آب همچنان در جریان است و مشکل سر ریز شدن آب به وجود می‌آید. از آنجایی که این مشکل نیز مهم و حساس است، ما پیشنهاد می‌کنیم تا با همکاران ما در واحد تعمیر تصفیه آب در دهکده المپیک تماس حاصل فرمایید.

خروجی کم آب

همانطور که می‌دانید، تصفیه آب از فیلترهای مخصوصی برای تصفیه و سالم سازی آب استفاده می‌کند. آب وارد مخزن می‌شود و از فیلتر‌‎ها عبور می‌کند. با عبور آب از فیلتر عملیات تصفیه اتفاق می‌افتد. ذرات مزاحم موجود در آب جذب فیلتر می‌شوند. اما پس از مدتی، منافذ فیلترها در اثر کار یا عناصر مزاحم زیاد بسته خواهد شد. به همین دلیل دیگر آب با سرعت یا فشار بالایی از بین آن‌ها عبور نخواهد کرد و به همین دلیل فشار خروجی آب بسیار کم خواهد بود. تعمیرات  تصفیه آب در دهکده المپیک.

چرا باید تعمیر تصفیه آب در دهکده المپیک استفاده کنیم؟

 تصفیه آب یک سیستم حساس و وابسته به سلامت انسان‌هاست. مشکلاتی که در این تصفیه آب شکل می‌گیرد، باید فوراً توسط یک تیم متخصص برطرف شود. به همین دلیل شما به یک تیم یا مرکز متخصص در زمینه دستگاه تصفیه آب نیاز دارید. ما به شما تعمیر تصفیه آب در دهکده المپیک را پیشنهاد می‌کنیم. ما در این مجموعه تیم کاملی از متخصصان مجرب و کارآزموده را برای حل مشکل تصفیه آب شما در اختیار داریم. امیدواریم که از این مقاله نهایت استفاده را برده باشید. موفق باشید.تعمیرات تصفیه آب در دهکده المپیک.

 

 

ورود به حساب کاربری