تلفن تماس

09127762963
021-44199684

شنبه تا پنج شنبه

ساعت 8 الی 20

تهران

وردآورد، انتهای خیابان امام حسین،خیابان عادلی شمالی،پلاک 7

تعمیر دستگاه تصفیه آب تهران| فروش و تعمیر تصفیه آب 09127762963

فهرست مطالب

تعمیر دستگاه تصفیه آب تهران

تعمیرات دستگاه تصفیه آب در تهران. شرکت پاکاب22 فروش و تعمیر دستگاه تصفیه آب تهران . شهر تهران پر جمعیت‌ترین شهر و پایتخت ایران، مرکز استان تهران و شهرستان تهران است. این شهر با بیش از ۸٬۶۹۳٬۷۰۶ تن جمعیت، بیست و چهارمین شهر پرجمعیت جهان و پرجمعیت‌ترین شهر باختر آسیا به‌شمار می‌رود. کلان‌شهر تهران نیز دومین کلان‌شهر پرجمعیت خاورمیانه است.(ویکی پدیا)

شهر تهران به دلیل اینکه پایتخت کشور پهناور ایران می باشد. جمعیت مهاجر پذیر بسیار زیادی دارد. بسیار از اقوام شهرها و استان های دیگر به دلیل شرایط اقتصادی به این استان مهاجرت میکنند. روند رو به رشد جمعیت در کشور بخصوص در شهر تهران باعث شده است تا دسترسی به آب آشامیدنی پاک بسیار ضروری باشد.

میزان تولید آب:

براساس آمار ارائه شده از سوی شرکت آب و فاضلاب تهران میزان تولید آب در سطح استان بیش از 703 میلیون مترمکعب است که به طور متوسط ماهانه 85 میلیون مترمکعب آب تولید و برداشت صورت می گيرد. از این مقدار 7/71درصد از طریق آب های سطحی و مابقی از طریق منابع آب زیرزمینی تأمین می شود.(منبع)

تامین آب شهر تهران از طریق منابع زیر زمینی به وسیله حفر چاه های عمیق در بخش های مختلف این کلان شهر صورت میگیرد. نادرست بودن الگوی مصرف آب آشامیدنی باعث آلودگی  آب های زیر زمینی و تبدیل آب آشامیدنی به فاضلاب میشود. به همین دلیل توصیه اکثر کارشناسان به استفاده از دستگاه تصفیه آب است.

بر همین اساس شرکت پاکاب 22 تلاش کرده است تا دستگاه های تصفیه آب بسیار با کیفیت با قیمت مناسب در اختیار شهروندان عزیز قرار دهد. خدمات تعمیر دستگه تصفیه آب تهران نیز جزو خدمات این شرکت است. تعمیر دستگاه تصفیه آب ، تعویض فیلتر دستگاه تصفیه آب  جزو خدماتی است که شرکت پاکاب 22 ارائه میکند.

 میزان مصرف آب:

استان تهران در سال 1385 بیش از 13 میلیون جمعیت را در خود جای داده است که به حجم بالایی آب نیاز دارند. از سویی استقرار انواع فعالیت ها در سطح استان باعث شده تا نیاز به منابع آب تشدید شود. رشد فزاینده جمعيت شهر و تمرکز فعالیت ها، تقاضا برای آب را افزایش داده است.

در کنار افزایش تقاضا برای مصرف آب افزایش تقاضا برای دستگاه های تصفیه آب را به همراه دارد. و در ادامه افزایش تقاضا برای تعمیرات دستگاه تصفیه آب تهران را نیر خواهیم داشت. بر اساس آمار موجود در سال 1387 جمع کل مصرف آب استان 73/980 میلیون متر مکعب بوده است.

البته از نظر الگوی مصرف ماهانه، تفاوت معناداری وجود دارد به طوری که بیشترین مصرف به دلیل افزايش گرمای هوا، نیاز آبی گیاه و مصارف خانگی مربوط به ماه های تیر و مرداد می باشد. کمترین میزان مصرف نيز مربوط به فروردین ماه است.(منبع)

لزوم استفاده از تصفیه آب

دستگاه تصفیه آب یک دستگاه الکترونیکی است که از طریق فیلتر های مختلف کار تصفیه آب آشامیدنی را بر عهده دارد. این دستگاه ها از مدل های مختلف توسط شرکت های مختلف ساخته میشوند. در ادامه تعمیر تصفیه آب تهران و کرج جزو الزامات افرادی است که در این شهرها از دستگاه تصفیه آب استفاده میکنند.

برای دسترسی به آب پاک در شهرهای مختلف بخصوص کلان شهرهایی مثل تهران. استفاده از دستگاه تصفیه آب امری ضروری به نظر میرسد. به دلیل آلودگی های روز افزون آب های شرب خرابی فیلتری تصفیه آب هم افزایش پیدا کرده است. در کنار مصرف روزانه از دستگاه تصفیه آب باید سرویس و تعمیر دستگاه تصفیه آب را مد نظر قرار داد.

در صورت استفاده صحیح از دستگاه تصفیه آب نیاز به تعمیر کمتر خواهد داشت. و در نتیجه طول عمر بیشتر خواهد کرد. افزایش طول عمر دستگاه تصفیه آب و عدم نیاز به تعمیر باعث کاهش هزینه های تمام شده برای مصرف کننده میشود.

چرا تعمیر تصفیه آب تهران ؟

از آنجایی که شهر تهران پر جمعیت ترین شهر ایران محسوب میشود. لذا تقاضا برای دسترسی به آب پاک در این شهر نسبت به سایر شهرها بیشتر است. در کنار این تقاضا برای آب . نیاز به دستگاه تصفیه آب نیز افزایش پیدا میکند. استفاده زیاد از دستگاه های تصفیه آب باعث نیاز به تعمیر دستگاه تصفیه اب تهران خواهد داشت.

خدمات شرکت پاکاب 22 در کنار فروش دستگاه تصفیه آب نانو ؛ تعمیرات و سرویس و نگهداری انواع دستگاه تصفیه آب در برند ها و مدل های مختلف است.

جهت دریافت مشاوره در خصوص تعمیر دستگاه تصفیه آب تهران میتوانید همه روزه با شماره 09127762963 تماس گرفته و مشاوره رایگان دریافت نمایید.

ورود به حساب کاربری