تلفن تماس

09127762963
021-44199684

شنبه تا پنج شنبه

ساعت 8 الی 20

تهران

وردآورد، انتهای خیابان امام حسین،خیابان عادلی شمالی،پلاک 7

مزایای دستگاه تصفیه آب زیرسینکی

فهرست مطالب

مزایای دستگاه تصفیه آب زیرسینکی

از مزایای دستگاه تصفیه آب زیرسینکی که یکی از محبوب ترین و البته پر کاربرد ترین سیستم‌ های سرویس تصفیه توصیه می شود که کار اصلی آن تولید آبی تمیز و سالم برای شما می باشد. روش و طرز نصب این دستگاه تصفیه آب بسیار راحت است و به شما این امکان را می دهد تا در حجم پرداخت هزینه های گزاف برای به دست آوردن آب شیرین بتوانید قناعت کنید و با پایین ترین تعرفه آب شیرین و تمیز در اختیار خود بگیرید.

تصفیه آب زیر سینکی یک سیستم بسیار ارزنده برای استفاده در خانه ها مناسب می باشد و مزیت های بسیار مطلوبی را دارد که می‌ تـوان برای همه ی اعضای خانواده سود آور باشد.

حال از مزایای دستگاه تصفیه آب زیرسینکی یکی از متداول ترین و متنوع ترین انواع سیستم‌ تصفیه آب ، همین دستگاه تصفیه آب زیر سینکی می باشد که قاعدتا در دستگاه تصفیه آب خانگی از آن استفاده می شود و جای آن در آشپزخانه زیر سینک ظرفشویی می باشد.

و دلیل آن هم این می باشد که آب تصفیه شده برای خوردن و پخت و پز کردن در دسترس قرار بگیرد. مدل دستگاه تصفیه آب زیر سینکی یک طرح دستگاه بسیار متناسب به ارزان بودن قیمت آن می باشد که کمک بسیار زیادی در قناعت و در مصرف آب انجام می دهد و از طرفی دیگر فضای بسیار پایینی را در یک جایگاهی که خارج از محدودیت دید می باشد ، تصرف می‌ کند.

نصب این سیستم دستگاه تصفیه آب بسیار راحت می باشد و شما با کمک یک شخص با تجربه و تکنسین در این زمینه می‌ توانید به سهولت این دستگاه را نصب کرده و از داشتن آب تصفیه شده تمیز و سالم لذت ببرید. همینطور دستگاه های تصفیه آب معمولا از محولات بسیار ویژه و پر خیلی کاربردی برخوردار هستند.

از ویژگی های مزایای دستگاه تصفیه آب زیرسینکی

یکی از مزیت‌ های استفاده از دستگاه تصفیه آب زیر سینکی این است که مقدار طرح های طراحی شده از این دستگاه بسیار انبوه و مفرط می باشد و شما به عنوان یک خریدار می‌ توانید هر کدام از این طرح ها را که مناسب فضا محوطه ی شما می باشد را تایید کرده تا از اختلال ها برای نصب آن نیز نداشته باشید.

علاوه بر این که در بین تمام طرح های متفاوت و متنوع موجود در بازار از این دستگاه های تصفیه آّب ، طرح های بسیار پیشرفته ایی وجود دارد در آن حال حاضر نیز وجود دارد که قابلیت و کارایی فیلتراسیون بسیار مرغوبی برخوردار است

که برای از بین بردن نمک ها و فلزات موجود در آب بسیار حائز اهمیت است. این طرح دستگاه ممکن است کمی گران قیمت تر از دستگاه‌ های ساده تصفیه آب باشد اما قدرت بالا تری نیز دارد.

در این واسطه نیز مقیاس کمی از طرح های دستگاه تصفیه آب زیر سینکی وجود دارند که قابلیت و توانایی حذف نمک ها و فلزات سنگین مانند فلوراید ، آرسنیک ، رادیوم و فلز های دیگری که وجود آن‌ ها در آب سبب تولید بیماری‌ های متفاوت و متنوع می‌ شود را دارد.

همچنان یکی دیگر از مزایای دستگاه تصفیه آب زیر سینکی سرعت فشار بسیار بالای آن در تصفیه کردن آب موجود می باشد به طوری که شما می‌ توانید تا مدت زمان بین ۱۰ تا ۱۵ دقیقه یک بطری آب را از آبی که تازه تصفیه شده پر کنید.

علت این سرعت نیز به خاطر این است که محدوده آب در محفظه فشار آب ایستایی ذخیره شده است و همراه با یک فشار مرغوب و مناسب در یک جا است که کمک می‌ کند با سرعت بالای آب تمیز در جریان باشد.

فواید فیلترهای تصفیه آب زیر سینک

فوائد تصفیه های آب زیر سینک تا حد و حدودی قابل اندازه گیری نیست. در یک بیان ساده ، مصرف تداومی آب فیلتر شده موجب به بهبود و حس سلامتی می شود. اما به طور قاطعانه مشخص شده است که:

  • با همراهی با از بین بردن آلوده کننده های سرطان زا ، به کم شدن خطر سرطان کمک می کند.
  • مرطوب سازی  و آب رسانی به پوست را بهبود می بخشد
  • در پیش گیری از کاستی های مادرزادی در زنان باردار کمک می کند.
  • سلامتی و رشد بچه های در حال رشد را بهبود می بخشد
  • ذخیره های معدنی سالم را حفظ می کند و در صورت اسمز وارونه یک مواد معدنی قلیایی اختیاری در دسترس است.
  • مسائل مرتبط به دستگاه گوارش را کم می کند.

اینها تنها بعضی از مزیت های بسیاری است که می تواند از استفاده متداوم از فیلتر های آب زیر ظرف شویی حاصل شود. اگر می خواهید مرحله بعدی را در جهت بهبود سلامتی خود بردارید ، باید تفتیش کنید و فیلتر مناسب را برای لزومات خود پیدا کنید. منحصر به فرد ترین دستگاه تصفیه آب را برای نیاز های سلامتی شما می تواند سازگار باشد ، از فیلتر های دستگاه تصفیه آب زیر سینک گرفته تا فیلتر های داخل و یا بیرون یخچال  عرضه می دهد.

ورود به حساب کاربری