تلفن تماس

09127762963
021-44199684

شنبه تا پنج شنبه

ساعت 8 الی 20

تهران

وردآورد، انتهای خیابان امام حسین،خیابان عادلی شمالی،پلاک 7

سرویس و تعمیر تصفیه آب| فروش و تعمیر تصفیه آب 09127762963

فهرست مطالب

سرویس و تعمیر تصفیه آب

سرویس تعمیر دستگاه تصفیه آب یکی از موارد مهمی است که افرادی که نیاز به دسترسی به آب پاک دارند باید به آن توجه داشته باشند. شرکت پاکاب 22 با داشتن تیم متخصص و قوی تعمیرات دستگاه تصفیه آب را در شهر تهران و کرج را بر عهده دارد.

هر دستگاه تصفیه آب به طور کلی ممکن است ایرادات و مشکلات زیر را داشته باشد. شما به عنوان فرد استفاده کننده از دستگاه تصفیه آب قبل از سرویس و تعمیر تصفیه آب نیاز است این موارد را مد نظر قرار بدهید. در صورتی که ایراد و مشکل به وجود آمده جزو لیست زیر نبود. شما میتوانید به دنبال تعمیر کار دستگاه تصفیه آب باشید.

توجه کنید برخی از این ایرادات را خودتان میتوانید برطرف کنید. نیازی به حضور تعمیر کار تصفیه آب در محل نیست. در ادامه این مقاله با ما باشید تا متداول ترین ایرادات دستگاه تصفیه آب را برای شما شرح داده. و روش رفع آن نیز توضیح دهیم. با دانستن این موارد نیاز به صرف هزینه زیاد جهت سرویس و تعمیر تصفیه آب نیستید.

گذشته از مدل دستگاه تصفیه آب ایرادات این دستگاه های معمولا مشترک هستند. پس تا آخر این مقاله با ما همراه باشید. تا با جزئیات بیشتر این دستگاه آشنا شوید.

عمده ترین ایراد دستگاه تصفیه آب

مخزن آب تصفیه کن پر است ولی از شیر آن آبی خارج نمیشود:

به طور کلی فشار درون مخزن آب تصفیه کن جهت کنترل میزان آب خروجی از دستگاه می باشد. در صورتی که به هر دلیل فشار این مخزن کم بشود. باعث میشود تا میزان آب خروجی از دستگاه کم شود. وجود ایراد در فیلتر های آب تصفیه کن هم میتواند باعث کم شدن فشار آب خروجی از مخزن شود.

آب دارای بو و مزه بد است :

بوی بد دستگاه تصفیه آب یکی از ایرادات مهمی است که دستگاه تصفیه آب را غیر قابل استفاده میکند. بنابر این به این بخش توجه ویژه داشته باشید. وجود بوی بد در آب خروجی از دستگاه تصفیه به علت وجود ایراد در فیلترهای دستگاه تصفیه آب است. وظیفه فیلترهای کربن گرفتن بود بد دستگاه تصفیه آب هست. در صورتی که این فیلترهای ایراد داشته باشند. آب خروجی بوی بدی به خود میگیرد.

دستگاه با سرو صدای زیادی کار میکند:

وجود سروصدای زیاد در هنگام عملکرد دستگاه آب تصفیه کن یکی از ایرادات اساسی این دستگاه است. در صورتی که با صدای زیاد در هنگام کار دستگاه مواجهه شدید. به پمپ دستگاه توجه کنید. خرابی یا ایراد در پمپ دستگاه میتواند باعث ایجاد سروصدای زیاد در دستگاه تصفیه آب هنگام کار شود.

هوزینگ دستگاه تصفیه آب دچار نشتی شده است:

هوزینگ یکی از بخش های مهم دستگاه تصفیه آب است. این بخش از دستگاه تصفیه آب اگر به خوبی و درستی در جای خود قرار نگیرد. ممکن است دچار نشتی شود. در هنگام نشت آب از دستگاه تصفیه آب به محکم و اصولی بسته شدن هوزینگ در جای خود توجه کنید.

پس آب بعد از خاموشی از دستگاه همچنان خارج میشود:

شیر برقی یکی از بخش های مهم دستگاه تصفیه آب است. در زمانی که دستگاه تصفیه آب خاموش است. شیر برقی از خروج آب از دستگاه جلوگیری میکند. اگر به هر دلیلی شیر برقی دچار ایراد شود بعد از خاموش دستگاه تصفیه آب ، همچنان آب از آن خارج میشود.

مقدار حجم آب تصفیه کم شده است:

مشکلات زیادی در دستگاه تصفیه آب ممکن است باعث این مشکل شود. ممکن است فیلتر دستگاه ایراد داشته باشد. یا فشار آب ورودی به دستگاه کم باشد. یا حتی ممکن است پمپ اصلی دستگاه دچار ایراداتی شده باشد.

خاموش و روشن شدن مکرر دستگاه تصفیه آب:

همانظوری که میدانید دستگاه تصفیه آب با نیروی برق فعالیت میکند. در صورتی که برق ورودی به دستگاه نوسان داشته باشد. ممکن است این مشکل به وجود بیاید. در زمان وقوع این مشکل سوئیچ کنترل فشار پایین و سوئیچ کنترل فشار بالا را چک کنید.

کار کردن بدون خاموشی دستگاه تصفیه آب:

اگر دستگاه تصفیه آب بدون خاموشی کار کند ممکن است دچار سوختگی شود. ون عملکرد این دستگاه به صورتی است. که زمانی که مخزن آب پر میشود دستگاه باید خاموش شود. زمانی که مخزن آب دچار نشتی احتمالی باشد. دستگاه تصفیه آب مرتبا کار میکند.

پمپ آب نیز ممکن است دارای ایراد باشد. در صورتی که نتوانستید این ایراد را کشف کنید. با کارشناسان تعمیر و سرویس تصفیه آب شرکت پاکاب تماس بگیرید. و تلفنی مشاوره دریافت کنید.

دستگاه تصفیه آب به طور کامل روشن نمیشود

زمانی که دستگاه تصفیه آب به طور کامل خاموش شده و روشن نمیشود. عمده ایراد در این مواقع ایراد در ورودی برق دستگاه است. برق ورودی را چک کنید. سوئیچ های بالا و پایین دستگاه را بررسی کنید.

در این مقاله عمده ترین مشکلات دستگاه تصفیه آب و روش های برطرف نمودن آن ها را به شما گفتیم. شرکت پاکاب 22 با داشتن تیم سرویس و تعمیر تصفیه آب آماده ارائه خدمات تعمیر و سرویس دستگاه تصفیه آب شما در غرب استان تهران و شهر کرج است.

 

ورود به حساب کاربری